Koirapuisto Kellon Kiviniemeen

Kellon Kiviniemessä ei ole koirapuistoa, vaikka sille olisi paljon käyttöä. Ulkoilutusmahdollisuuksia löytyy lähimetsistä, ja rannassa on pieni koirille tarkoitettu uima-alue, jokseenkin kivinen. Koirilla ei ole kunnollista vapaata juoksupaikkaa, eivätkä koirat pääse tutustumaan toisiinsa vapaasti. Vaikka tämä onkin pieni kylä, on täällä paljon teitä, eikä vapaana juoksutilaa löydy koska teitä on niin paljon. Sekä tietysti koiria löytyy enemmän kuin kuusesta neulasia. Täällä on paljon metsää, peltoa sekä rantaa, jonne sopisi todella hyvin koirapuisto.Lähin koirapuisto löytyy Herukasta, ja matka on sen verran pitkä että on suurta herkkua kun sinne pääsee kerran vuodessa.

Tämä on kasvava kylä, ja kun koulujakin rakennetaan uusiksi ja ihmismääräkin kasvaa. Lapsiperheiden mukana tulevat koirat. Ja kun kiireet ovat suuret, voisi koiran päästää vapaaksi koirapuistoon pitkän kävelyn sijaan. Innokkaita koiraihmisiä Kiviniemestä löytyy paljon, ja he voivat huolehtia ympäristön siisteydestä, roska-astioiden tyhjentämisestä, sekä muusta kunnossapidosta. Puolia voisi olla kaksi, isoille ja pienille koirille, sekä muutama roskakori. Jos avoin alue löytyy, ei kustannuksia edes tule paljoa.

Aiomme ajaa tätä asiaa kiinnittämällä ilmoituksia kaupan seinille, kirjoittamalla yleisöpalstoille Rantapohjaan että Kalevaan. Olisimme kiitollisia jos muutkin innostuisivat tästä asiasta, ja ehkä jo ensi kesänä tänne alettaisiin rakentamaan koirapuistoa.