"Maisa-hiiri"-piirretty takaisin KappAhliin.

Olemme erittäin järkyttyneitä sekä surullisia, että KappAhlista on otettu lastenosastolta piirretty nimeltä "Maisa-hiiri" pois, ja se on vaihdettu "Nalle Puh"-piirrettyyn.
En näe syytä kyseiselle toiminnalle, sillä "Maisa-hiiri" on paljon kehittävämpi, hauskempi ja muutenkin viihdyttävämpi iästä riippumatta ja "Nalle Puh" on paljon väkivaltaisempi, ja melankolisempi, kuin "Maisa-hiiri". "Maisa-hiiren" hahmot ovat kaikki iloisia, pirteitä ja energisiä, viihdyttäviä hahmoja, toisin kuin "Nalle Puhin" hahmoista löytyy omituisia, lapsille huonoa esimerkkiä näyttäviä piirteitä, kuten "Nalle Puh"-piirretyn hahmo, "Ihaa" joka on aina masentuneen ja alakuloisen kuuloinen ja -näköinen, "Nalle Puhissa" on myös hahmo, "Tiikeri", jonka ylienergisyys ja siitä säteilevät, mahdolliset ADHD:n (Tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriön) oireet, voi vaikuttaa lapseen, jolloin lapsi saattaa alkaa riehumaan, ja kenties satuttaa itsensä. "Ihaa" voi vaikuttaa lapseen, (varsinkin myöhemmin, ehkä murrosiässä) ja lapsella voi alkaa esiintyä alakuloisuutta ja masentuneisuutta. Tietoisesti lapsi ei edes välttämättä tiedä, että se on mahdollisesti "Ihaa"-hahmon ansiota. (Lapsi/nuori, voi myös masentua entisestään, jos on valmiiksi masentunut, ja sitten vielä näkee KappAhlissa, ollessaan vaateostoksilla, masentuneen "Ihaan".)
Sitten käsittelen tässä myös hahmoa nimeltä "Nasu". "Nasu" on pieni ja kaikesta epävarma. "Nasu" on aina pelokas ja yleensäkin pelkää lähes KAIKKEA. Se ei näytä hyvää esimerkkiä lapsille, kun hekin oppivat sitten olemaan ylivarovaisia tms.
Täten ehdotankin, että Rovaniemen "Revontuli"-kauppakeskuksessa sijaitsevassa "KappAhl"-liikkeessä pyörivä, "Nalle Puh"-piirrosanimaatio vaihdettaisiin takaisin "Maisa-hiireen".