Turhat nettiadressit pois

Eikö voitaisi kieltää naurettavien ihmisten naurettavat kitinät internetissä adressien muodossa? Yhteiskunnan epäkohtiin voisi koittaa puuttua ihan kasvotusten, eikä koneen ruudun takana piileskelemällä. Ottakaa hyvät ihmiset järki käteen, tyhmä saa olla mutta ei täysi idiootti! Panostakaa vaikkapa oman eduskuntaehdokkaanne painostamiseen ja hiillostamiseen. Kyllä aikuiset ihmiset varmasti keksivät parempiakin keinoja kanavoida valituksen aiheitaan, kuin nettiadressit. Onhan se helppoa vaatia sitä sun tätä ruikuttamalla adresseiksi naamioidulla foorumilla, joka ei johda yhtään mihinkään. Lukitkaa tyttärenne taloihinne ja kulkekaa polkupyörällä mikäli Hollannin pedofiilit ja ilmastonmuutos niin kovasti huolestuttavat, muutokset lähtevät ensisijaisesti omista teoista, älkää parkuko kotona, nettiadressit laittomiksi! Samalla voitaisiin julistaa myös Mikko Alatalo laittomaksi! Tai vaikkapa sellaiset Domino-keksit jotka murenevat kun niitä puolikkaita yrittää irrottaa toisistaan! Ehkäpä jopa reiät pyörän renkaissa voitaisiin kieltää. Vaaditaan vaikkapa Koskenkorva R-kioskeihin ja eutanasia pakolliseksi tietyn älykkyysrajan alapuolelle jääville.