pedo-galleria.net alas

irc-galleria.net:in nimeksi sopisi paremmin pedo-galleria, siellä ei terveet aikuiset liiemmin pyöri ja tämä paikkahan RAHASTAA tarjoilemalla sakkolihaa perversseille pitkin suomea ja maailmaa.

Miettikää asiaa. Irc-galleriassa on ainakin kolme POLIISIA valvomassa. Ja Suomen poliisivoimillahan ei todellakaan ole resursseja sitoa konstaapeleja tyhjänpäiväisiin toimiin. Poliisilaitos, jolla on kädet täynnä ylityötä, ei jaa vähiä resurssejaan valvontaan ellei ole TODELLA VAKAVAA syytä epäillä.

Allekirjoittakaa adressi. Hankkikaa huomiota. RAHAA tekevää sivustoa ei varmasti lakkauteta nettiadressin takia, mutta tuomalla asialle huomiota edesautatte vanhempien ja koulujen valppautta ja varoittamista asiasta.

Pedo-Galleriassa jos tällaista otat esille, saat bannit hyvin nopeasti. Tietenkin. Kysehän on RAHASTA $$$. Mutta nimilista näkyköön täällä kaikelle kansalle.

Muuten, näin "loppukevennyksenä", vaikka tämä sanavalinta onkin hiton irvokas, totean että itsetyydytys.org-nimiseltä sivustolta on sadoittain linkkejä "galtsun" teini- ja lapsikuviin keskusteluketjuissa joissa etsitään "kuumimpia kuvia"...