Pelastakaa The Beatles Story!

Lahden kaupunginteatterin menestysmusikaali The Beatles Storya EI SAA LOPETTAA!

PELASTAKAA THE BEATLES STORY !!

Esitys on poistumassa ohjelmistosta tänä keväänä, vaikka esitys toisensa jälkeen on loppuunmyyty ja kaikki haluavat jatkaa musikaalin tekemistä ja näkemistä !
Pian nimiä alle niin toimitan kyseisen listan teatterille kesäkuun alussa!

Seuraava teksti on kopioitu LKT:n sivuilta

Reino Bragge
The Beatles Story

Nostalginen ja hyväntuulinen musikaali bändikaveruudesta 60-luvulla.

Muistatko missä olit kun kuulit ensi kerran Yesterdayn? Miten vanhemmat paheksuivat englantilaispoikien pitkiä hiuksia? Entä muistatko miltä tuntui, kun viikkojen säästämisen jälkeen pystyit hankkimaan The Beatlesin uusimman albumin? Tai kun toivoit, että purkkapaketista tulisi se ihana kuva Paulista? She loves you, yeah, yeah, yeah!
Tai kun sinulle valkeni, että on olemassa bändi, jonka nimen mutsi ja faijakin tietää…

The Beatles Story on neljän liverpoolilaispojan tarina, joka kuljettaa heidät kellaribändistä maailman kaikkien aikojen kuuluisammaksi pop-yhtyeeksi, yhtyeen alkuvuosista viimeiseen konserttiin saakka. Kuinka The Beatles löi itsensä läpi, miten sen jäsenet hitsautuivat yhteen, mikä sai tähdet turhautumaan ja lopulta kasvamaan erilleen. Keskeisessä roolissa on tietenkin täysi laidallinen bändin musiikkia, joka täyttää livenä kaupunginteatterin Eero-näyttämön.

On vaikeaa kuvitella maailmaa ilman Beatlesia - Johnia, Paulia, Georgea ja Ringoa.

www.lahdenkaupunginteatteri.fi/fi/ohjelmistossa/the_beatles_story/?id=49

Johanna Järvinen    Ota yhteyttä adressin tekijään