Petteri Sihvonen pois suomesta

Me kaikki olemme joutuneet Petteri Sihvosen urheilujournalismin uhriksi. Joka viikko kun avaamme valtakunnan johtavan urheilujulkaisun, Petteri Sihvosen analyysit nykyjääkiekosta sekä sm-liigan tilanteesta, etäännymme todellisesta jääkiekkokulttuurista. Petteri Sihvosen analyysit jotka pohjaavat tieteelliseen analyysiin eivät todellisuudessa ole muuta kuin Petteri Sihvosen omia mielipiteitä eivätkä kuulu puolueettoman urheilujournalismin piiriin.
Miten voi mies jolla on sm-liigan kautta aikain huonoin voittoprosentti päävalmentajana, toimia todellisena analyytikkona?
Petteri Sihvonen ei voi omilla meriiteillään nousta norsunluutorniin ja ampua sieltä kaikkia jääkiekon parissa toimivia tahoja, sekä suosia suoraan omia persoonia jotka miellyttävät Sihvosen ajatusmaailmaa.

Ratkaisuksi Sihvos-ongelmaan tarjoamme häntä Qatarin jääkiekkoliiton palvelukseen. Siellä Sihvosen ammattitaito pääsee omiin oikeuksiinsa.

Ohessa linkki Sihvosen sammakoihin: