Pokémonin 1. tuotantokausi uusintana

Tämä adressi on osoitettu MTV3 ja SubTv -kanaville. Ja laitetaan aikanaan kanavien palautuslaarista sisään.

Aikoinaan(ja vieläkin) nuorison villitsemää japanilaista Pokémon tv-sarjaa on lähetetty MTV3-kanavalla monta vuotta ja monta tuotantokautta.

Legendaarinen, ensimmäinen tuotantokausi on näytetty kanavalla vain kaksi kertaa, sarjan iskettyä ruutuihin ja seuraavana kesänä kesäuusintana.

Adressin tarkoituksena on saada Pokémonin ikimuistoiset jaksot uudelleen näkyviin, mahdollisimman pian.

Adressi lähetetään MTV3-kanavalle silloin, kun adressiin on kerätty tarpeeksi ääniä. Nimitavoite hahmottuu myöhemmin.

Adressi on aloitettu 27.5.2006

Muistakaa mainostaa/linkittää tätä foorumeilla ja muilla internet-sivuilla, että allekirjoituksia saataisiin tulemaan. Kerro adressistamme Pokémonista innostuneille/innostuville ystävillesi, siskoillesi, veljillesi, vanhemmillesi, iso vanhemmillesi ja sukulaisillesi, että hekin laittaisivat nimen alle.
Mitä nopeammin saamme kerättyä nimiä, sitä aikaisemmin adressi lähetetään MTV3:lle, ja sitä pikaisemmin saamme Pokémonit ruutuun!

Jos et osaa linkittää foorumeilla, niin kopioi seuraava:(tähdet pois, toimii ainakin phpBB:llä)
[*url=http://www.adressit.com/pokemon]Pokémonin 1. tuotantokausi uusintana -adressi[*/url]

(pidätän oikeuden muokata adressiin laitettuja ääniä, jos nämä ovat asiattomia tai herjaavia, eli turha laittaa mitään haittaviestejä)

Tiedotteet:
1. Ensimmäisen viikkonsa aikana tämä adressi keräsi 55 nimeä, eli hyvin menee!
2. Toisella viikollaan adressi on kerännyt, kiihtyvät 159 nimeä.