Suomen kansan sinivalkoiset kiellettävä rasistisena

Pienpuolueiden televisiotentissä puolueen puheenjohtaja haukkuu muun muassa afrikkalaisia lantatunkioiden lämmittäjiksi. Puolueen jokaisessa kommentissa korostuvat erilaiset rasistiset käsitykset ja ennakkoluulot.

Eivätkä ainoastaan ulkomaalaiset joudu rasististen puheiden kohteeksi. Puolueen kotisivuilla mainitaan muun muassa seuraavaa: "On järkyttävää, että veronmaksajien varoilla tuetaan homojen ja lesbojen touhuja. Voi vain kuvitella mitä seurauksia on esim. siitä, kun homot ja lesbot näyttävät nuorisolle omia elokuviaan? Arvoisat lukijat! pysähtykää hetkeksi miettimään onko oikein, kun samanaikaisesti esim. terveyspalveluita kaupungin rahanpuutteen takia heikennetään, mutta samalla valtaapitävien poliittisten ryhmien päätöksillä myönnetään veromarkkoja tällaisten "perverssitahojen" käyttöön??"

Vaadin, että Suomen kansan sinivalkoiset poistetaan tavalla tai toisella puoluerekisteristä, koska sen tarkoitusperät eivät ole mitään muuta kuin rasistiset ja häpeäksi Suomelle.