Rekisteröikää Lapsiin Sekaantuneet ja Siitä Tuomitut Pedofiilit Suomessa

Nyt on aika suomenkin päästä samoille sivuille maailman eri maiden käytäntöjen kanssa. Liian monet viattomat lapset ovat joutuneet kärsimään näiden ihmishirviöiden käsissä ja tämän ryhmän jäsenet haluavat tuoda muutoksen asiaan. Kuvittele jos sinulla olisi valta vaikuttaa päättävien elinten ajatuksiin ja tukemalla samalla asiaa jonka tehtävänä on vähentää viattomien kärsimystä.. Anna sanasi kuulua ja liity sankkaan samoin ajattelevien joukkoomme ja kertokaamme oikeille ihmisille jotka omaavat päätösvallan kyseisen asian tiimoilta että NYT RIITTI!!

Haluamme aloittaa keskustelua aiheesta että kenen oikeuksia tässä asiassa oikein suojellaan.? Viattoman lapsen vai aikuisen joka tiesi tarkalleen mitä oli tekemässä.. ?? Päätös on sinun ystäväiseni..

Tarkoitus on kerätä huomattava määrä allekirjoittaneita jotka ymmärtävät meidän asiamme tärkeyden ja ovat valmiita sitä tukemaan ja myös puolustamaan tarvittaessa. Valmis addressi luovutetaan eduskunnalle allekirjoittaneiden tukemana ja toivomme että asiaan saadaan nopeasti muutoksia sillä yhdenkin viattoman lapsen kärsimys on liikaa..

Ja vastauksena niin monen eri henkilön eriäviin mielipiteisiin uskallan sanoa myös oman mielipiteeni ja siksi kannatan että kyseiset mielestäni lakia ja törkeästi viattoman lapsen ihmisarvoja rikkovat henkilöt jotka oikeudessa tuomitaan Lapsen hyväksikäytöstä tulisi jollain tavalla saada rekisteröityä jotta tekojen uusiminen olisi mahdollisimman vaikeaa tai mahdotonta.

Koska LAPSET (uhrit) tulevat kantamaan kokemansa asian yleensä lopun elämäänsä ja vaativat joskus jopa elin-ikäistä terapiaa, joten miksi heitä kohtaan väärin tehneen AIKUISEN (rikoksen tekijän) tulisi päästä helpommalla?

En tiedä miten, kuka, kenen toimesta tuota rekisteriä pidettäisiin sillä se ei ole minun vallassani mutta se että meillä olisi joku virallinen instanssi joka sitä pitäisi ja josta tietyt henkilöt joiden tarvitsee sellaisia tietoja tarkistaa voisivat ne tarkistaa.

Ja hyvät samaa mieltä kanssani olevat ihmiset, olkaa hyvä ja jakakaa addressimme Facebook sivuilla painamalla facebook painiketta niin saamme tärkeän asiamme myös muiden ihmisten tietoon ja näin ollen myös lisää allekirjoituksia jotka antavat addressille enemmän voimaa. Kiitos etukäteen!

Ja kaikille teille jotka ETTE ole adressin kanssa samaa mieltä toivon hyvää matkan jatkoa ja kiitän etukäteen siitä että ette kommentoi adressia millään tavalla täällä, vaan voitte mennä jonnekin keskustelupalstalle lietsomaan keskustelua adressia vastaan! Tulemme poistamaan kaikki asiattomat ja turhaan provosoivat kommentit keskustelu-osiostamme. Kiitos.