Robbie Williams takaisin keikalle Suomeen / Robbie Williams back to Finland

Robbie Williams ei ole käynyt Suomessa sitten upean, unohtumattoman marraskuisen viikonlopun Hartwall Areena-konsertin 2003 jälkeen. Tästä on kulunut jo ikuisuus, ja vuodet sen kun vaan tuntuvat lisääntyvän.

Suomi kuuluu Robbien suurimpiin fanikannattajiin. Se on jo erittäin paljon Suomen ei niin isoon asukaslukuun nähden. Kuitenkin suhteutettuna asukaslukuun Suomi sijaitsisi selkeästi kärjessä. Ottean myös huomioon sen, että Robbien albumeita on myyty Suomessa melkein 300 000 kappaletta! Ja maailmanlaajuisestikin huikeat lähemmäs 70 000 000 (70 miljoonaa)!

Robbie on aikonut pitää viimeisimmän 2006 kiertueensa jälkeen pitkän tauon. Mutta Robista sen verran hyvin oppineena voimme kaikki sanoa, että fanit ovat hänelle kaikki kaikessa, ja meidän avulla Robi palaa vielä Suomeenkin keikalle, kunhan vain saa silmänsä avattua. Meidän pitää kiinnittää Robbien huomio Suomen todelliseen rakkauteen häntä kohtaan.

NYT ON AIKA SAADA ROBBIE WILLIAMS TAKAISIN SUOMEEN KEIKALLE, EDES VIELÄ KERRAN! Se on vähintä, mitä olemme ansainneet.

Adressi saadaan Robbien tietoon, kunhan nimiä aluksi kerääntyy suosiokkaasti.

PS. Kommentoikaa vapaasti, mutta mielellään englanniksi.

Kiitos erittäin paljon kaikille.

---Madonna soi eniten kaupallisissa radioissa

Helsinki, 12.6. Kulttuuri stt 108

Madonna oli viime vuoden soitetuin artisti Suomen kaupallisissa radioissa. Madonnan esittämiä kappaleita soitettiin lähes 20 000 kertaa, kertoo Gramexpress uudessa numerossaan.

Listakakkoseksi ponnisti Robbie Williams. Kolmannelta sijalta löytyy soitetuimpana kotimaisena artistina Eppu Normaali, joka oli viime vuonna kaikkein soitetuin artisti suurissa valtakunnallisissa radioissa.

Kaupallisissa radioissa soivat runsaasti myös Bruce Springsteen, Yö, Anna Eriksson, Bon Jovi, Kari Tapio, Paula Koivuniemi ja Mamba. Top-kymppiin mahtui kaikkiaan kuusi kotimaista artistia.

(STT)---

----------------------------------------

Robbie Williams tillbaka till Finland

Om du samtycker att Robbie Williams borde komma till Finland och ha en konsert, fyll i ditt förnamn (Etunimi), efternamn (Sukunimi), ort (Paikkakunta) och om du vilja kommentera, skriva dina kommentaren (Kommentteja) till följande fält.

Då du måste skriva ditt e-mail (Sähköpostiosoite). Svara Kyllä (Ja) om du vill, att ditt namn ska publiceras på nätet (Saako nimesi julkistaa netissä?). Om inte, svara Ei (Nej) och sen tryck på "Allekirjoita adressi" (Underteckna adressen). Nu måste du trycka den linken som är i ditt e-mail, efter det du är undertecknade den adressen.

Tack så mycket till alla.

---------------------------------------

Robbie Williams back to Finland

If you think that Robbie Williams should come back to Finland and hold an unforgettable consert, put your first name (Etunimi), last name (Sukunimi), district (Paikkakunta) and you can leave some comments if you want to (Kommentteja) into the fields below.

Then you have to write your e-mail address (Säkhöpostiosoite). Respond Kyllä (Yes) if you are willing to publish your name at Internet (Saako nimesi julkistaa netissä?). If you don't want your name to be published at Internet, respond Ei (No). Then click the putton "Allekirjoita adressi" (Sign the petition/plea). Now you just have to click the link at your e-mail and your signature is ready.

Thank you so much to all of you.

--edit (01.02.2007 06:14): adressi luotu, ja adressia hienomuokattu samaisena päivänä muutamaan otteeseen--
--edit (24.03.2007): lisätty levynmyyntitiedot (lähde Wikipedia ja Ylen sivusto)--
--edit (26.03.2007): ruotsin ja englanninkieliset täyttöohjeet lisätty--
--edit (07.04.2007): otsikkoon lisätty "/ Robbie Williams back to Finland"--