Salon nuorisolle lisää tapahtumia

En väitä etteikö salossa olisi huomioitu nuoria, mutta silti tuntuu että liian usein huomaa kuinka nuoriso järjestää omia kotibileitä ja hengaa kaikki viikonloput kaupungilla..

Olisi paljon mukavampaa varmasti jokaisen nuoren mielestä, että edes hieman useammin järjestettäisiin nuorille tapahtumia joissa olisi menoa jokaisen makuun.
Ei sitä aina jaksa vaan hengata nuorisotiloilla tai kaupungilla, kun sama meno jatkuu siellä päivästä toiseen.
Useat ei juuri sen takia jaksa tehdä enää mitään vaan jää kotiin pelaamaan tietokoneilla tai tuijottamaan telkkaria.

Ja juuri siksi olen sitä mieltä että nuorten juominenkin voisi vähentyä jos oikeasti nuorisotyö olisi vilkkaampaa varsinkin nyt kun salo on suurempi! Salossa on todella harvoin mitään artisteja esiintymässä niin että se olisi nuorille. Lähes kaikki keikat joita salossa järjestetään on baarissa ja myös siksi kielletty alaikäisiltä.
Ei artistien tarvitse olla mistään suomen huipulta kerättyjä.
Tiedän sen itse ja niin varmaan moni muukin nuori, että ne maksavat suuria summia. Ennemmin voisi antaa mahdollisuuden niille bändeille/artisteille jotka eivät välttämättä ole ees vielä päässyt kauheasti julkisuuteen.
Silloin siitä saisi vasta alkaneet artistit kokemusta ja itsevarmuutta esiintyä ja samalla nuorisolle normaali viikonlopusta poikkeavaa tekemistä.

Olen itse opiskelemassa tällähetkellä nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi ja pohtinut tämänhetkistä salon nuorison tilannetta jonka seurauksena kirjoitin tämän.