Sota

Toivon että luet tämän huolella ja hartaudella, asia on nimittäin aika vakava.

Eräänä päivänä olin kaverillani, kun hänen 5-vuotias pikkusiskonsa juoksi kaverinsa kanssa itku kurkussa luoksemme, ja he sanoivat: " Anteeksi anteeksi, se oli vahinko, emme me halunneet mennä sota paikkaan " Minä ja kaverini katsoimme toisiamme oudoksuvasti, ja menimme katsomaan televisiota, jota pikkusisko ja hänen kaverinsa olivat katselleet. Näimme ruudussa miehen tappavan toisen miehen. Pikkusisko oli kaverinsa kanssa eksynyt uutiskanavalle vaikka olivat yrittäneet katsoa " teletapit " -ohjelmaa.

Ette ehkä ymmärrä mitä haen adressilla takaa, mutta ideana on se, että kaikki sota yms. otettaisiin maailmasta pois.

Uskokaa tai älkää, niin jokainen armeijan käynyt, jättää jälkensä jokaikiseen sotaan, mitä käy. Jokaiseen esikuntaan jää henkilötiedot, josta jopa sotilaan henkilöllisyys voidaan saada selville!

Asia ei ole leikin asia.

Sama asia pätee esim. Euronews -ohjelmaan, joka näkyy jokaisella ilmaiseksi. Olisiko mielestäsi kivaa, jos vaikka oma pieni lapsesi tai pikkusisar katsoisi tällaista?!
empä usko.

Myös useimmiten sodankäynti maksaa.

Tästä asiasta olisi vielä paljon kerrottavaa, mutta aika ei minulla nyt riitä.

Toivon , että kaikki te jotka tämän luette, raapustatte nimenne adressiin, ja laitatte adressista tietoa eteenpäin.

Kiitos jo etukäteen !

T. Samuel