Suomi24/mainostajat boikottiin rasismista

Suomi24 web sivusto ja sen mainostajat boikotiin seuraavista syistä.

1. Suomi24 web sivuston omistajat rasismista, rasismin piiloittelusta ja, sivustolla mainostajat näiden tukemisesta.

2. Rasistisesta ylläpidosta

3. Rasistisesta ja laittomasta viestien sensuurista, jolloin palstalle jää rasismia ja rasistista vihaa köyhällistöä ja vähemmistö köyhällistö kristittyä kansanosaa kohtaan tukevia rasistisia kirjoituksia.

(Vetoavat suomi24 ylläpidon oikeuksiin rajoittaa kirjoittelua vastoin EU perustuslakia, Ihmisarvoa artiklat II-70.1 ja II-71.1 alla lisää kohtia. Rasismi ja köyhälistöön kohdistuva rasismi ja etninensyrjintä ja sen levittäminen on rikos rikoslaissa kaikissa pohjoismaissa)

4. EU:ssa. Sanan ja tiedonkulun rajoittamisesta kun kriittisesti arvostelee;

- Korvausteologiaa,
- Ekumeniaa,
- Evlut kirkkoa (room.1:18-32),
- Niiden sisällä olevaa okkultista vapaaamuurariutta
- EU:ta ja sen eliittiä
- EU-suomen johdon rasistisista toimista köyhällistöä ja vähemmistö köyhällistö kristittyjä kohtaan.

Tässä esimerkki rasistisesta EU-suomen laista "kirje YK:lle".
Suomi24.fi palstoilla kirjoituksen toistuvaa sensurointi. Kirje löytyy google haulla.

Tai tästä linkistä (kirje poistettu tai poistatettu)

Kirje YK:lle kirjoitus löytyy linkistä sivuston oikealta puolelta. Löytyy myös Paltamon linkki. Paltamon ihmiskaupasta ja ihmisoikeus loukkauksesta.

5. Nyt minun ja muiden kristittyjen tietokoneiden IP numeroita blokataan pois, kirjoituksia ja vastauksia systemaattisesti poistetaan eri keskustelu palstoilta, suomi24/ylläpitäjät poistavat kirjoitukset jotka kriittisesti arvostelee antikristillisen EU:n toimia (uudelleen nousut roomanvalta), EU-suomen toimia. Tänäänkin suomi24 ylläpitäjät ja vastuuhenkilöt poistavat kirjoituksia joissa myös on vedottu EU:n perustuslaki pykäliin, Suomen perustuslakiin, kansainvälisiin ihmisoikeuksiin ja kansainvälisen Nurnbergin sopimuksen pykäliin joita EU-suomen valtion korkeinjohto toistuvasti rikkoo, tekemättä parannusta.

(EU-suomi rikkoo sopimuksia jotka Suomi on allekirjoittanut ja juriidisesti itse allekirjoittanut ja hyväksynyt.)

6. Parempituloisten rasistisesta kiihotuksesta muita ihmisiä vihaan, köyhällistöä ja vähemmistö köyhällistö kristittyä kansanosaan kohtaan.
Jotta köyhällistö menettäisi viimeistkin ihmisoikeudet pois.

(Tässä esimerkkinä suomi24/potkut ja työtömyys palstalla yhden aiheen käsittely jota sensuroitiin... Itäisessä EU-suomessa Paltamossa on tietojen mukaan vuoden 2009 alussa aloitettu sosiaalitukia vastaan kokeilu luontoisesti vastikkeelinen työ, jossa Kelan, Toimeentulotuen ja työttömyyspäivärahoja vastaan pitäisi tehdä työtä vailla AY-liiton sopimuksia ja etuja. AY-liikeet ovat sen hyväksyneet jos tämä kokeilu on mennyt läpi Paltamossa? Lue kirjoitus "kirje YK:lle" vuodelta 2008.)

7. Nurnbergin oikeudenkäynnin lakipykälien toistuvasta sensuroinnista eri suomi24.fi keskustelu palstoilta, jolloin jäljellä jää rasimiin ja vihaan kansanosaa vastaan kiihoittavia kirjoituksia. Näin köyhät eivät saa pidettyä asiaansa esillä.

(Maan äärioikeiston valtamedia ei kirjoituksia ja viestejä julkista.
Vaikka joskus julkistasi ei se muuta köyhällistön arkea. Pelkästään äärioikeistosta koostuva "sata-ryhmä" tekee jonkin sosiaalitukien uudistuksen, tukia ne ei käytännössä nosta, ei se tule auttamaan koska hinnat ovat jo nousseet, ja kattava indeksi tarkistus on tukiin tekemättä vuoden 1995 jälkeen, niin tulee käymään myös uudistuksen jälkeenkin. Myös äärioikeiston pääministeri Matti Vanhanen keskustapuolueesta kielsi media köyhyydestä ja köyhistä kirjoittelun vuonna 2008).

8. Ihmisoikeusrikosten tekijöiden suojelusta

9. Tietokone haittaohjelmien levittelystä ja puutteelisesta tietoturvasta, puuttuu https suojaus mm.sähköpostissa, galleriassa, keskusteluissa.

10. EU-suomen ja Suomi24 sensuuri on saanut uusfasismin piirteitä.

-------------------------------------------------------------------------------
EU-suomen valtio, ja valtion, kunnan ja yksityiset sektorin työnantajat ja työnteettäjät rikkoo seuraavia alla olevia lakien säädöksiä.

Vaikka nämä säädökset eivät ole juriidisesti voimasssa koska Irlanti ei hyväksynyt EU:n perustuslakia, on ne lähes yhteneviä Suomen perustuslain, Euroopan Ihmisoikeuksien ja Kansainvälisten Ihmisoikeusten ja sopimusten kanssa. Ne ovat voimassa ja x-Suomen, EU-suomen ja EU:n allekirjoittamia.

Myöskään entisten ja nykyisten kansanedustajien parlamettaarinen koskemattomuus, lainsäätäjien ja lain valmistajien, rangaistustyön toimeeksilaittajien kansainvälinen koskemattomuus ei koske rikoksia jotka loukkaavat kansalaisten kansainvälisiä ihmisoikeuksia Nurnbergin sopimuksen mukaan, Nurnbergin sopimus on vanha mutta se on voimassa.

Nurnbergin sopimuksen lakia maan korkein poliittinen, taloudellinen, tai laittoman rangaistustyön toimeeksi laittava työpaikanjohto ei voi välttää, kansainvälisissä tuomio istuimissa esimerkiksi Haagissa, koska yksilön vastuu ei poistu, vaikka maan johto olisi ne omalla lain säädännöllän tehnyt rikokset ihmisyyttävastaan lailliseksi. Esimiehen käsky ei vapautta käskynalaista, vaan molemmat ovat vastuussa. Rikoksena nämä rikokset ihmisyyttävastaan eivät myöskään rikoksena vanhene.
(lue myös kirjoitus "Kirje YK:lle".)

Valtion siunaama ja valtion, kuntien ja yksityisen sektoreiden kiristyksellä suorittama laiton ja oikeudeton rangaistustyö pitkään jatkuneesta työttömyydestä on, rangaistustyön teettämistä. Tämä rangaistus pakkotyö teettäminen on rikos ja ihmisoikeusrikos, vailla näyttöä asianomaisen työttömän henkilön laittomasta rikoksesta, ja vailla tuomioistuimen päätöstä rikoksesta! Sitä voi myös kutsua "orjatyöksi" koska kaikki normaalit ja muilla EU-suomen noin 2.milj työntekijällä on AY etuudet ja suojat, rangaistustyöläisiltä ne on pois otettu jopa AY-liikeiden ja evlut kirkon siunauksella, vaikka työmies on palkkansa ansainnut (mal.3:5, ef.6:9 + 20 muuta kohtaa).
Ja on siten myös kristittyjä kohtaan uskonnonvapaus loukkaus ja rikos ihmisyyttä vastaan, koska laittomalla vapauden riistolla loukataan ihmisten fyysistä ja henkistä koskemattomuutta uhkaamalla "näivetys kuolemalla" koska sosiaalituet ja avustukset ovat liian pienet, lisää kirjoituksessa kirje YK:lle.

-------------------------------------------------------

NURNBERGIN PERIAATTEET

I periaate

Jokainen joka tekee teon, joka on kansainvälisen oikeuden mukaan rikos, on siitä vastuussa ja häntä voidaan rangaista.

II periaate

Se seikka, ettei valtionsisäisen lainsäädäntö määrää rangaistusta teosta, joka on kansainvälisen oikeuden mukaan rikos, ei vapauta teon tekijää kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta.

III periaate

Se seikka, että kansainvälisen oikeuden tarkoittaman rikoksen tekijä toimii valtionpäämiehenä tai vastuullisena hallituksen toimihenkilönä, ei vapauta häntä kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta.

IV periaate

Se seikka, että henkilö toimii hallituksensa tai esimiehensä käskystä, ei vapauta häntä kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta, jos hänellä oli moraalisen valinnan tosiasiallinen mahdollisuus.

V periaate

Jokaisella kansainvälisen oikeuden tarkoittamasta rikoksesta syytetyllä on oikeus kunnolliseen oikeudenkäyntiin sekä tosiseikka- että oikeuskysymysten osalta.

VI periaate

Seuraavat rikokset ovat rangaistavia kansainvälisen oikeuden tarkoittamina rikoksina:

(a) Rikokset rauhaa vastaan:
(i) Hyökkäyssodan tai kansainvälisiä sopimus- tai muita velvoitteita loukkaavan sodan suunnittelu, valmistelu, aloittaminen tai käyttäminen.
(ii) Osallistuminen yhteiseen suunnitelmaan tai salahankkeeseen minkä hyvänsä (i) kohdassa tarkoitetun teon toteuttamiseksi.

(b) Sotarikokset:
Sodankäynnin lakien ja tapojen loukkaukset, mukaanlukien miehitetyllä alueella tapahtuva tai miehitetyn alueen siviiliväestön murhaaminen, kielletty kohtelu tai pakkosiirrot pakkotyöhön tai missä hyvänsä muussa tarkoituksessa, sotavankien tai merenkulkijoiden murhaaminen tai kieletty kohtelu, panttivankien surmaaminen, julkisen tai yksityisen omaisuuden ryöstäminen, kaupunkien ja kylien umpimähkäinen tuhoaminen ja muu kuin sotilaallisen välttämättömyyden perustelema tuhoaminen.