TAHDON LUJIMMIN LUJAA 2015!

ME ADRESSIN ALLEKIRJOITTAJAT TAHDOMME KAIKKEA VALTAVAN PALJON  JA ERITYISESTI TAHDOMME KAIKKEA NURINPÄIN VERRATTUNA KAIKKIIN MUIHIN!

ME HALUAMME NIIN LUJAA, ETTÄ KUKAAN EI VOI LUJEMPAA HALUTA, JOTENKA ADRESSIMME EDUSTAA TAHTOMISEN LUJINTA ÄÄRIPÄÄTÄ, EIKÄ KUKAAN VOI MEIDÄN YLITSEMME KÄVELLÄ! TAHTOMME ON VOITTAMATON!

SIKSI: ”TAHDON LUJIMMIN LUJAA 2015!”

Me adressin allekirjoittajat uskomme olevan Kansan enemmistöä ja edustamme Kansan ns. syviä rivejä, joiden ääni ei homohumpan yli kuulu. Mutta me hiljaiset enemmistön edustajat haluamme Suomen, joka näyttää meidän enemmistön arvojen kaltaisilta, eikä punavihermoraalin rapauttamalta Sodomalta.

Me adressin allekirjoittajat uskomme, että enemmistö ei määrätessään vähemmistöjen oikeuksien rajoittamisesta ei oikeasti rajoita kenenkään oikeuksia, sillä jokaisella ihmisellä on oikeus toimia vapaasti enemmistön määrittelemällä tavalla, täysin ilman rajoitteita. Ja jos me sallimme vähemmistöjen elävän eri tavalla kuin enemmistö, on se enemmistöltä pois, sillä tuolloin vähemmistö sortaa ylimielisesti enemmistön oikeutta määritellä maan tapa ja enemmistön oikeutta sanella maan moraali. Tuolloin siis vähemmistöt ovatkin etuoikeutettuja eli vähemmistö sortaa enemmistöä.

JA TÄTÄ ME ADRESSIN ALLEKIRJOITTAJAT EMME SUVAITSE! NEVÖ EVÖ!!!

Me tahdomme seuraavia asioita lujasti:

1.       Naisilta äänioikeus on otettava pois. Sillä naisten tulee olla seurakunnassa hiljaa, niin kyllä naisten pitää olla myös yhteiskunnassa hiljaa ja toteuttaa vain Jumalaisen järjestyksen määrittelemää tehtäväänsä: palvella miestään ja jos aikaa jää, niin lapsiaan.

2.       Homous on palautettava sairausluokitukseksi. Sillä sen sanoo sydän, järki ja Raamattu, että homous on ällöä ja moraalitonta anuksen jumalointia.

3.       Markka on saatava takaisin. Tämä on luonteeltaan aksiomaattinen itsestäänselvyys, joten perusteita ei tarvita. Kiitos 1939-45!

4.       Orjuus on palautettava normaaliksi tavaksi kannustaa ihmisiä hakemaan töitä sekä varmistaa laman aikana Suomen yritysten kilpailukyky. Sillä tämän sanoo ihmisen luonto, isänmaan etu sekä järki: jotkut vain on tarkoitettu orjiksi ja jotkut johtajiksi. Homot, hipit ja suojatyöpunikit on saatava toimimaan yhteisen, isänmaallisen moraalin puolesta. Loppu loiseläjille, orjuuden kautta arvokkuutta arkeen!

5.       Homoavioliitot kiellettävä. Piste. Sillä on selvää, mihin homoliitot johtavat! Ne johtavat väistämättä loputtomaan irstailun kehään, jossa kaikki eloton ja elävä tullaan alistamaan seksuaalisten perversioiden alttarille ja jossa uloste, ruumiinreiät sekä kiima ovat korkeimmat arvot. Tässä homosaation pilaamassa maailmassa ei enää valkoisen heteromiehen ’Exit Only’- periaate olisi pyhä ja yhtäkkiä miesten välinen ’Drive In’- periaate olisikin kaikkien hyvien valkoisten miesten arkinen uhka, sillä ei voi tietää, missä ne peräröörin rassaajat hyökkäävät: pukuhuoneissa, työpaikoilla, kaduilla. Ei vain voi tietää.  Ja Suomi tulisi tuhoutumaan tässä perversioiden rummutuksessa. Vai haluatteko te tuhota Suomen? Tätä me kysymme teiltä, ihmiset, emme teiltä, vähemmistöhomot!

6.       Homosaatio on hylättävänä epäonnistuneena kokeiluna. Sillä homosaatio on toiminut moraalia homorapauttavana kulttuurimarxistisena propagandatyökaluna ja tämän työkalun lopputuloksena meillä Suomessa on kasvava riski ebolalle, palaville ghetoille sekä raiskausgeenin leviämiselle Afrikan suunnalta tänne puhtaaseen, Suomen luontoon.  Sanotaan jyrkkä ’Ei’ vieraseläimille! Pidetään Suomi suomalaisena heterolla tavalla!

7.       Adressin tekijälle lisää liksaa. Sillä adressin allekirjoittavat uskovat adressin tekijän olevan elinehto hyvälle, valkoiselle, moraaliselle Suomelle. Jos lisää liksaa ei tipu, pitäkää s*****a tunkkinne. Mä muutan v***u Viroon.

Näitä asioita me adressin allekirjoittajat vaadimme Suomen lakiin lisättäviksi. Me emme tahdo sanoa:”No kun ei voi!”. Me tahdomme sanoa: ”Tahdon lujimmin lujaa!”.

SIKSI: ”TAHDON LUJIMMIN LUJAA 2015!”