Taikaviitta 2000 -adressi

Moni teistä muistaa varmasti vuosina 1999-2000 suomessakin julkaistun taikaviitta 2000 (taikaviitan uudet seikkailut) sarjan. Sen suosio kuitenkin hiipui, josta voidaan osittain syyttää kallista hintaa, ja aikajatkumon rikkoutumista numeroiden 2/99 ja 1/00 välillä. Taikaviitta taisteli sarjassa mm. avaruudesta tulleita evroneita, ja tulevaisuudesta tullutta Ajastajaa vastaan. Lisäksi hän tietysti nappasi tapaansa mukaan arkirikollisiakin, mutta sarjassa todettiin enemmän inhimillisyyttä, kuin tavallisissa taikaviitoissa. Lisää tietoa löydät Wikipediasta tai Googlettamalla

Tämä adressi on siis tehty niitä varten, jotka haluavat taikaviitta 2000-sarjan takaisin kauppoihin. Tämä on osa taikaviitta takaisin -kamppanjaa. Tämä adressi edesauttaisi taikaviitta 2000 uraa, ja toivonkin, että tämä keräisi paljon nimiä. Vain te itse voitte vaikuttaa lopputulokseen!
Mikäli et pidä taikaviitan uusista seikkailuista, niin älä vaivaudu vastaamaan tähän adressiin, kiitos!

Adressi odottaa nimiänne!

-Minun nimeni on nyt listassa eli yhteensä 1 nimi.