Tallini.fi'hin oikeutta.

Abc kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen//Tätä ei saa mainostaa tallinissa julkisesti :D

Oletko huomannut, että tallini.fissä "huonot" tallit tulee helposti pöllityksi? Miksi joillain creweillä on samanlaiset ominasuudet kuin ********* (nimiä ei saa mainita) (paikan pyörittäjä)? ********, (crew jolla on eniten ruusukkeita) joka pystyy ottamaan tr pankinsta (kaikkien tallinifiläisten käyetyt rahat ovat siellä, ja sitä on äärettömän paljon, ja hassekin on kertonut tästä tr pankista) rahaa, on eniten ruusukkeita koko tallinissa, reilu 30 kpl joista aikakin puolet hän on ostanut? Näyttelyä johtavien eläinten kuvia poistetaan koko ajan, vaikka kaikki copyrightit olisi kunnossa, mutta ei ikinä crewien eläinten kuvia! Tallinissa kiellettiin vähän aikaa sitten kaikki muut eläimet, kun hevoset, koirat, kissat tai jänikset. ******* (Hänellä oli Hammer niminen hevonen ja ainakin 30.000tr) niminen loistavasti menestynyt talli poistettiin sen takia, kun hän oli luonut sinne 2 possua ja sen jälkeen kun ****** (pääcrew) poisti ne, hän oli kirjoittanut dessuunsa, että "Eikö julmuudella ole rajaa." Minusta dessussa saa ilmaista mielipiteitä!!. Heti ********(Sini tutummin, hammer ori) poiston jälkeen ilmestyi eläinten rotulistoille mm. orava, siili, marsu ja rusakko. Kuulostaa aika epäreilulta. Tallinissa crewit voittavat näyttelyt ja tallikärjet. Enää tallinissa eivät kuuluisat tallit voita tallikärkeä, paitsi crewit, koska he pystyvät sulkemaan ihmiset pois tallikärjestä. Epäreilua.. Ja niin kaikki pienet vähän pienemmät ja arvaamattomat tallit voittavat tk.. Meistä ****** pitäisi erottaa pääcrew tehtävästä, ja ********* kanssa. Jos allekirjoitat niin olet samaa mieltä kanssamme. Ja adressit eivät ole kiellettyjä millään tavalla. Tallinin säännöissä niitä ei kielletä, tämähän on mimien keräytä, joten ******* ei ole millään tavalla oikeutta poistaa talliasi tämän jälkeen. Ja jos hän poistaa sen, niin saamme siitä lisää todisteita ******** (tallinin luoja) ******* epäoikeudenmukaisuudesta. Tämä adressi tulostetaan ******** (tallinin luoja) jos saamme oikean määrän nimiä. Kiitos! PS. Jos allekirjoitatte, ja painatte "kyllä" kun kysytään että saako nimenne olla näkyvissä, niin se on oma vikanne jos se näkyy.

Jos allekirjoitat tämän, niin levitä tämän adressin osoitetta ainakin parille kaverillesi, se auttaa sinua ja minua!

Iina Lehtonen ja Sini Toivanen    Ota yhteyttä adressin tekijään