Tanssiakatemia dvd:lle Suomeen!

Ylen Summerissa kahden kauden verran pyörinyt australialainen nuortensarja Tanssiakatemia (Dance Academy) on valloittanut uskomattoman monen nuoren ja hieman vanhemmankin sydämen. Sarja on lämminhenkinen ja täynnä tosiystävyyttä, uskoa, toivoa, rakkautta ja realistista kuvausta nuorten elämästä, joka sisältää tietenkin myös menetyksiä, pelkoa, epäonnistumisia, ja jaloilleen nousemista kun välillä kaadutaan.

Sarja on nuorille suunnattu, mutta sitä ovat katsoneet myös niin pikkulapset kuin keski-ikäiset ja mummotkin. Sarja on valloittanut kaikkien sydämen!

Nyt me haluamme saada sarjan Suomeen dvd:lle suomenkielisillä tekstityksillä. Sarjalle löytyy lukemattomia faneja. Haluamme edistää ja kehittää nuorisolle suunnattua elokuva- & tv-sarjaviihdettä Suomessa. Nuorisolle suunnattuja tämän kaltaisia elokuvia ja tv-sarjoja löytyy kauppojen dvd-hyllyistä todella vähän. Uskomme, että nuoret saavat toivoa ja uskoa omaankin elämäänsä katsomalla Tanssiakatemian kaltaista lämminhenkistä tarinaa ystävyksistä, joilla on yhteinen unelma. Siispä haluamme edistää myös nuorten ja lasten hyvinvointia tuomalla Tanssiakatemian suomalaisten saataville. High School Musical on ollut erittäin huippusuosittu, ja siinä käsitellään samoja teemoja kuin Tanssiakatemiassakin : ystävyyttä, nuoruuden epävarmuuden tunteita, unelmia, niiden tavoittelua, ja itsensä etsimistä. Olisiko Tanssiakatemia seuraajana High School Musicalille?

Auta meitä tuomaan Suomeen tämä nuorille suunnattu lämminhenkinen tarina, johon nuoret voivat samastua ja josta voi saada uskoa myös omiin unelmiin ja elämään.

Allekirjoita nyt.