Tonttu Toljanteri takaisin Joulukalenteriin 2017

Yleisradion pitkän joulukalenteri perinteen aikana on nähty kaikenlaisia joulukalentereita. Jotku ovat jääneet elämään, ja toiset sitten taas eivät. Yksi muistetuimista on Tonttu Toljanteri. Tonttu Toljanterin ylivoimaisuutta suosiossa ei voi ylittää. Sen kertoo yksiselitteisesti sarjojen määrä. Toljanteri vetosi kaikiin katselioihin vauvasta vaariin. Huumori oli hauskaa ja asioita käsiteltiin omalaisesti: unipöpössä nykyajan kiireisyyttä, Oikean joulun salaisuudessa tutun ja turvallisen muutamista konsultin toimesta, ja tuhmaiässä itsensä hyväksymistä sellaisena kun on. Toljanteria tehtiin kuusi joulukalenteria, kaksi sarjaa ja yksi elokuva. Sitten ne loppuivat. Nyt on paluun aika. Kerään adressia jolla yritetään kääntää Ylen pää ja palata laadukaisiin joulukalentereihin, eli Tonttu Toljanteriin jouluna 2017.

Eli suomeksi: Tonttu Toljanterin on palattava Ylen joulukalenteriin joko uusintana tai uusin jaksoin jouluksi 2017!

Erkka Reiätönnaama    Ota yhteyttä adressin tekijään