Totuus esiin - Mihin hävisi hyvinvointivaltio

TULE MUKAAN - AUTTAKAA MEITÄ SELVITTÄMÄÄN TOTUUS!

Me entiset yrittäjät, takaajat ja kotinsa menettäneet 90-luvun uhrit haluamme selvittää totuuden 1990-luvun tapahtumista ja sen seurauksista tämän päivän yhteiskunnalle.

Me haluamme oikeutta ja kohtuutta yrittäjille, takaajille, asuntovelallisille, velka-ahdinkoon joutuneille jne.- myös nykyisille. Entä, jos et ole todellisuudessa jäänyt velkaa?

Joudut luottotietorekisteriin (n. 400 000 ihmistä tällä hetkellä), jonka jälkeen sekä sinä että perheesi kärsii. Tämä koskee noin 1 miljoonaa suomalaista ja siitä aiheutuu valtavat tappiot koko yhteiskunnalle.

Me taistelemme, emme enää yksin omasta puolestamme, vaan kaikkien Suomessa vielä työllistävien yrittäjien puolesta, jotta kukaan ei joudu kokemaan samoja lainvastaisia toimia, kuin me jouduimme.

Me taistelemme Suomen kansan puolesta, sillä Suomen kansan hyvinvointi menetettiin 1990 luvun takia ja sitä laskua maksamme edelleen 2015.

Vieläkö suomalainen maksaa pankkitukea -tavalla tai toisella? Sen me haluamme selvittää?

Kuka tai ketkä mahdollistivat 1990 luvun laittomuudet? Senkin me haluamme tuoda päivän valoon.

- OVATKO KAIKKI VELALLISET TODELLISUUDESSA VELKAA?

- RYÖSTETTIINKÖ HEILTÄ OMAISUUS LAIN VASTAISESTI JA VELAT VAIN JÄTETTIIN HEILLE?

- MIKSI PANKIT PELASTETTIIN PANKKITUELLA 1990 -LUVULLA? MIHIN RAHAT HÄVISIVÄT?

- MIKSI TYÖLLISTÄVÄLLÄ YRITYKSELLÄ EI OLE OIKEUSTURVAA?

- VUOTAAKO VALTION RAHAA TIETYILLE PANKEILLE JA  - PERINTÄTOIMISTOILLE EDELLEEN?

- SAATIINKO VELAT AIKAISEKSI SUOMEN LAKIA KIERTÄMÄLLÄ/ RIKKOMALLA?

- OVATKO KAIKKI VELKOMUKSET OIKEITA - OLETKO JAKSANUT TARKISTAA?

- MIKSI YRITTÄJÄN, TAKAAJAN, ASUNTOVELALLISEN TAI VELALLISEN ON NIIN VAIKEAA SAADA OIKEUTTA?

1990 - luvun ryöstetyt yrittäjät, takaajat ja asuntonsa menettäneet:

Me haluamme lainmukaisen tilityksen meidän omaisuuksistamme! Suomen laki edellyttää laillisen tilityksen tekemistä realisoidun omaisuuden ja velkojen välille. Ketään ihmistä ei ole lupa ryöstää, kuten meille tehtiin.

Me haluamme varmistaa, että uudelle sukupolvelle ei ikimaailmassa tehdä samoin kuin meille!

Me haluamme yrittäjälle ja velalliselle oikeusturvaa!

Me haluamme, että yrittäjiksi/työllistäjiksi taas uskalletaan Suomessa ryhtyä!

Me haluamme, että järjetön byrokratia työllistävää yrittäjää kohtaan lopetetaan!

Me haluamme, että työntekijöillä on turvattu työpaikka ja se lähtee liikkeelle yrittäjän oikeusturvan parantamisesta.

Faktaa:

Tämä häpeä on selvitettävä, ketkä ovat vastuussa tästä.

Me haemme oikeutta ja kunnian palautusta, olimme sitten yrittäjiä, takaajia tai kotinsa menettäneitä. Kenelläkään ei ollut tuolloin, 90-luvulla, oikeutta viedä alihintaan omaisuuttamme.

1. Kenelläkään ei ollut oikeutta jättää tilitystä tekemättä velan ja realisoidun omaisuuden välille. Meillä on Suomen laki takana, mutta käytäntö ei. Minä uskon, että lähes jokainen suomalainen tuntee jonkun, joka ei ole saanut oikeudenmukaista kohtelua Suomessa edellisen ison 90- luvun laman aikana. Tulkaa mukaan! Sanotaan jyrkkä ei tälle kohtelulle.

2. Tule tukemaan työllistävää yritystä.Pidetään huoli, että työllistävää yrittäjää ei saa ryöstää, kuten 90-lukulaisille kävi. Pankit pelastettiin ja edelleen tekaistut velat syövät valtiontaloutta -kansan vahingoksi. 90-luvulla Suomi velkaantui lähes velattomasta valtiosta 100 miljardia,
n 55 000 yritystä kaadettiin ja ryöstettiin, syntyi 500 000 työtöntä ja 14 500 päätyi itsemurhaan. Ei koskaan enää tällaista kohtelua yrittäjälle tai kansalle.

3.Sinun ei siis itse tarvitse olla velkaa, vaan olet mukana ihan tavallisena veronmaksajana: Sanoma on jyrkkä EI veromarkkojen väärin käytölle.

4, Olemme edelleen tuon 100 miljardia velkaa. Maksajia alkaa olla vähän tässä maassa.Yhteiskunnan hyvinvointipalvelut rapautuvat ja samaan aikaan meillä on tiettyjä pankkeja ja tiettyjä perintätoimistoja, joiden toimet ovat kaukana Suomen laista. Kansan hyvinvointi lähtee liikkeelle oikeudenmukaisuudesta.

Suomi on juuri niin vahva, kuin sen heikoin lenkki!

Tule mukaan!