Vetoomus Hayinin aseman säilyttämisen puolesta

CAU on sääntöjä rikottuaan ja niistä rangaistuksen saatuaan aloittanut valtavan masinoinnin sen puolesta, että Hayin erotettaisiin Travian-ylläpitäjän virasta. Me allekirjoittaneet haluamme päinvastoin kuin Vapaa sana-foorumilla http://rottenhunter.getforum.org/ allekirjoittaneet ilmaista tukemme Travian-tiimin ylläpidolle.

Allekirjoittamalla olen siis sitä mieltä, että vaikkakaan Hayin ei ole paras mahdollinen admin eikä hänen jokainen päätös välttämättä ole oikea, hän on silti täysin kyvykäs tehtäväänsä. Lisäksi uskon vakaasti, että CAUn saamat rangaistukset olivat tekoon nähden oikeutettuja sekä samanlainen rangaistus olisi annettu muillekin pelaajille samasta rikkeestä.

Toivon, että adressin allekirjoittamalla tämä ääliömäinen inttäminen saataisi osaksi loppumaan vaikka samalla tiedän, että se tulee vain kasvattamaan inttämisen määrää.

Jos olet sitä mieltä, että Hayin on suuri saatana joka pilasi meidän pelinautinnon, ole hyvä ja allekirjoita osoitteessa http://rottenhunter.getforum.org/viewtopic.php?t=7 jottei muutkin joudu kärsimään hänen tuomaroinnistaan. Jos olet sitä mieltä, että peli on miksi pelaajat sen tekee ja Hayinilla on tässä hyvin vähäinen rooli, allekirjoita täällä. Simple as that ;)

:edit:
Otto Peura