VETOOMUS SODANVASTAISENA JULISTUKSENA!

Olemme tietoisia siitä, kuinka toimii globaali valta kaikkine ydin- ynnä muine hirvittävine tappoaseineen. Tämän kaltaisiin voimiin on myös Suomi tiiviisti yhdistetty, vaikka sen pitäisi sivistysvaltiona vastustaa kaikkia suurvaltapyrkimyksiä.

Amerikan Yhdysvallat ovat vaatineet, ennen muuta Israelin etujen ajamina, jo pidemmän aikaa Irania lopettamaan uraanin rikastamisen. Vaatimuksiaan Bush ja hänen hallintonsa on perustellut väitteillä, että Iran käyttäisi ydinohjelmaansa sotilaallisiin tarkoituksiin.

Amerikan Yhdysvaltojen mukaan Iranille ei tulisi sallia edes rauhanomaista ydinohjelmaa. Sitä vastoin USA - tai paremminkin USA:ta hallitseva sionistit - tekopyhästi siunaa ja jopa tukee ydinaseiden kehittämisohjelmia Iranin naapurivaltioissa Israelissa, Pakistanissa ja Intiassa.

Miksi Irania vaaditaan lopettamaan uraanin rikastaminen jopa sotatoimilla uhkaamalla? Sota Irania vastaan tulisi olemaan katastrofi, jossa vaarana on, että se leviää kolmanneksi maailmansodaksi. Tuhoisuutensa lisäksi sota olisi laiton. Bushin hallinnon syyt hyökkäykselle Iraniin ovat täysin perusteettomia. Iranin ei tarvitse hyväksyä USA:n kaltaista "liberaalin demokratian" vapautta, Iran ei ole uhka maailman rauhalle, eikä se ole rosvo- tai terroristivaltio kuten esim. Israel ja USA. Mikäli Iran saisi ydinaseen, se itse asiassa estäisi suursodan syntymisen, sillä USA ei hyökkää valtioiden kimppuun joilla on jo ydinase. Huomattakoon, että Iran ei ole hyökännyt mihinkään maahan yli kahteen vuosisataan. Iran on itse altistunut muiden valtioiden hyökkäyksen kohteeksi toistuvasti viimeisen sadan vuoden aikana.

Ydinohjelman lakkauttamisen vaatiminen uhkaamalla Irania jopa sotatoimilla johtuu vain Israelin ja juutalaiseliitin vaatimuksista. Israel ja juutalaiseliitti ei hyväksy valtioita, jotka eivät hyväksy Israelia ja USA:ta hallitsevan harvainvallan maailman valloitukseen tähtääviä pyrkimyksiä ja niihin sisältyviä poliittisen, taloudellisen ja sotilaallisen hegemonian muotoja. Em. eliitti on luonut Euroopan Unionin vastavoimaksi Aasian voimistumiselle. Heillä on nyt hallinnassaan Israel, EU ja USA mahdollista tulevaa suursotaa varten. Aasian maiden SCO (Sanghai Cooperation Organization) kehittyy Israelille, EU:lle ja USA:lle vastavoimaksi. Mutta se ei ole vielä riittävän kypsä. Tästä syystä sionistit eli juutalaiseliitti tahtoo aloittaa kolmannen maailmansodan ennen kuin SCO on tullut voimakkaaksi. SCO:n jäsenmaita ovat: Kiina, Venäjä, Kazakstan, Kirgisia, Tadzikistan ja Uzbekistan. Iran on nyt ehdokasjäsenenä ja ehkä pian jäsen, kuten myös Intia. Myöhemmin mahdollisesti SCO:n jäseninä voisivat olla Turkmenistan, Afganistan ja Pakistan, kun ensin USA:n ote helpottaa.

Tämä em. tarkoittaisi sitä, että SCO:lla olisi potentiaalia kehittyä vahvemmaksi kuin Israel, EU ja USA. Niinpä Israelin ja USA:n agressioon Irania kohtaan on syynä osittain se, että he tahtovat Iranin pois pelistä ennen kuin se liittyy voimistuneena SCO:hon. Juutalaiseliitti ei siedä, että Israelin lähellä olisi voimakas SCO:n jäsenvaltio. Pääsyynä mahdolliselle tulevalle suursodalle näyttää olevan se, että juutalaisylimystö ei suvaitse sitä, että SCO:sta kehittyy em. kaltainen jopa USA:ta, EU:ta ja Israelia voimakkaampi liittoutuma. Niinpä Iraniin hyökkäys tulisi palvelemaan ovena kolmannelle maailmansodalle, jota mainittu eliitti haluaa.

Iraniin hyökkäyksessä tulisivat kärsimään ja menehtymään lapset ja vanhukset ja on ilmeistä, että koko sivistyneistö tuhottaisiin: Iran pommitettaisiin kivikauteen.
Emme halua enempää raakuuksia ja rikoksia ihmisyyttä vastaan. On varmaa, että sen laatuiset rikokset ihmisyyttä vastaan, jotka sionistien käsikassarat, USA ja Britannia tekivät Irakissa, Afganistanissa ja USA Guantanamon vankileirillä, uusiutuisivat synkempinä Iranissa. Näitä rikoksia ovat olleet muun muassa kidutukset, raiskaukset ja murhat. ("Peittelemättömän sadistista, julmaa ja epäinhimillistä" vankien kidutusta Abu Ghraibin vankilassa Irakissa, Hadithan verilöyly miehitetyssä Irakissa jne.).

Vetoomuksen allekirjoittaneet vastustavat sotatoimien suunnittelua ja hyökkäystä Iraniin, Iranin painostusta sekä irtisanoudutaan myös EU:n antamasta tuesta USA:n ja Naton voimapolitiikalle.

Vetoomus toimitetaan Amerikan yhdysvaltojen suurlähetystölle Helsingissä, Suomen ulkoministeriöön, Suomen Tasavallan Presidentti Tarja Haloselle ja Euroopan Unionin laajentumiskomissaarille Olli Rehnille.