Tuplarippileirien poistaminen Kangasalan seurakunnasta

Vedoten omiin kokemuksiimme toivomme tuplaleirien poistoa Kangasalan seurakunnasta. Tuplarippileirit eivät ole hyviä kohtaamisen paikkoja, ja työnteko näillä leireillä on todella paljon haastavampaa kuin normaalikokoisilla leireillä. Tuplarippileireillä aika, joka pitäisi käyttää kohtaamiseen ja hengelliseen opetukseen, kuluu leirin organisointiin, eikä näin palvele parhaalla tavalla seurakunnan tarkoitusta. Jos nuoret eivät tule kohdatuksi leireillä, he eivät jää seurakunnan toimintaan.

LAATIJAT:

Sanni Pesonen, kirkkovaltuutettu, nuorisotyön johtokunnan varapuheenjohtaja, neuvoston varajäsen, isonen; yksi (1) tuplarippileiri

Sonja Mäkinen, kirkkovaltuutettu, nuorisotyön johtokunnan jäsen, isonen; yksi (1) tuplarippileiri

Sari Myllymäki, Kangasalan Nuorten Kristillisen yhdistyksen puheenjohtaja, isonen; yksi (1) tuplarippileiri

Lasse Pesonen, Pyysalon toimintakeskuksen kesätyöntekijä vuonna 2012, isonen; kaksi (2) tuplarippileiriä

Anni Janger, Pyysalon toimintakeskuksen kesätyöntekijä vuosina 2012 ja 2013, isonen; yksi (1) tuplarippileiri

Titta Rajamäki, isonen; neljä (4) tuplarippileiriä

Petteri Muola, isonen; kaksi (2) tuplarippileiriä

Sanni Pesonen, Sonja Mäkinen, Sari Myllymäki, Lasse Pesonen, Anni Janger, Titta Rajamäki, Petteri Mu    Ota yhteyttä adressin tekijään