Työ ja elinkeinotoimisto sekä työvoimalaki uusiksi

Työ ja elinkeinotoimisto sekä työvoimalaki ovat työttömiä, sekä pätkätyöläisiä vastaan!

Työtömyysastetta kaunistellaan 9€ päivätyöläisillä ja päättömillä karenseilla!

Suomen aseet harmaatataloutta vastaan tuntuu olevan nämä "työharjoittelut" johon työttömät patistetaan 9€ päiväkorvauksella!

verohelpotukset  eivät ole suomessa vaihtoehto vaan tarjotan ilmaista työvoimaa! Moni iso työnantaja on hävinnyt jo suomen itsepäisyyden tähden!

Työharjoitteluissa on myös hyviä puolia, jotkut ovat työllistyneet oikeasti, mutta toiset väärinkäyttävät tätä aukkoa työvoimalaissa!

Työharjoittelut pitää laittaa kuriin ne kaunistavat ainoastaan tilastoja!

Työvoimatoimisto ei ole palvelu työttömälle vaan diktaattori joka pompottelee mielivaltaisesti työttömiä, joiden elämä ei muutoinkaan ole ruusuillatanssia! Sieltä ei tarjota työtä vaan ilmoitetaan avoinna olevasta paikasta kerran vuodessa! työn laadulla ei ole merkitystä sitä on haettava!

Sairastuminen tai terveydellinen tilanne eivät ole este yhtään mihinkää jokaisesta kieltäytymisestä lähes poikkeuksetta tulee karenssi! Tämän kertoo jo jatkuvasti otsikoissa olevat murheelliset tarinat! Virkailijat vetoavat aina työvoimalakiin!

Virkailijat eivät opasta tarvittaviin toimenpiteisiin vaan odottavat sinun kompastuvan ja rokottavat säälittä!

Työtöntä ei yritetä auttaa, eikä löytää työtä tai kouluttaa heidät halutaan vain pois jaloista!

Hyvä vaihtoehto olisi ottaa mallia henkilöstövuokraus firmasta. heille jokainen työllistetty ihminen on suoraan tulos! siinä motivaatio ja motivaatiolla tedään tulosta! jos suomessa työttömyys hoidettaisiin tällä menetelmällä säästyisi paljon TE-toimiston diktaattorien tuhlaamia työllistymis varoja valtiolla!

Virkailijat vetoavat lakiin joka on ehdoton! silloin lakikin on kirjoitettu työttömiä vastaan! samalla vaivalla voisi senkin kiikuttaa museoon ja kirjoittaa koko opus uudestaan palvelemaan sekä kansaa että suomea! on aivan naurettavaa, että laki on ehdoton, luulisi suomessa kirjoitetun lain olevan aina hitusen harkinnan varainen! Jos esimerkkinä ottaa raiskaus tapauksen jonka tuomio lievennettiin sen saaman julkisuuden takia! miksi näin törkeässä tapauksessa laki voi olla tulkittavissa, mutta kun puhumme muutamasta sadasta eurosta on laki ehdoton!

Tällä adressilla on tavoitteena saada seuraavat asiat toteen:

1. Työharjoittelut pitää laittaa kuriin niin ettei yritykset voi käyttää niitä väärin!

2. Työvoimatoimisto pitää perustaa kokonaisuudessaan uudelleen ja rakentaa palvelemaan kansaa!

3. Työvoimalaki on uudistettava, niin että työvoimavirkailijalla on mahdollisuus tulkita sitä jokaisen tapauksen pohjalta yksilöllisesti!

Jos näet tässä jotain totuutta. tai toivoa paremmasta ole ystävällinen ja allekirjoita!