Tytyrin koulun oppilaille saatava terveellinen oppimisympäristö!

Tytyrin koulussa on homeongelma.

Tämä ongelma on nyt tiedostettu ja myönnetty myös ylemmällä tasolla, mutta oppilaiden tulisi jatkaa kuitenkin koulunkäyntiä sairaassa koulussa kunnes remontoidut tilat/uusi koulu saadaan rakennettua. Tähän saattaa mennä vielä monia vuosia. Me vanhemmat emme tähän suostu. Haluamme lapsillemme terveet tilat, enään yhdenkään lapsen ei tule menettää terveyttään Tytyrin koulussa. Liian moni lapsi on jo sairastunut ja kantaa seurauksia loppuelämänsä. Vaihtoehtoiset tilat on löydyttävä. Vaadimme terveen oppimisympäristön lapsillemme. Kaupunki on tästä vastuussa. Kouluun on tehtävä terveystarkastus oppilaiden oireitutkimustulosten perusteella. Vaadimme koulua käyttökieltoon. Olemme valmiita menemään lakkoon. Lapsemme eivät aloita elokuussa 2015 koulunkäyntiä sairaiden seinien sisällä. Suomessa ei ole koulupakkoa, on oppivelvollisuuspakko. Lakko ei siis ole näin ollen laitonta emmekä ole henkilökuntaa vastaan, päinvastoi! Haluamme terveen ympäristön kaikille.