Ulkomaalaispolitiikka uusiksi

Adressi ulkomaalaispolitiikan muuttamiseksi.

Pistetään rajat kiinni nyt ja autetaan ensin oman maan kansalaisia. Tarvitaanko tänne enempää ulkomaalaisia kun omistakaan ei osata pitää huolta. Suomessa köyhien lukumäärä kasvoi vuodesta 1993 alkaen. Vuosina 2003 - 2006 pienituloisten määrä vakiintui 12 -13 prosenttiin. (Dokumentista köyhiä ja rikkaita) Silti suomeen otettiin vuonna 2008 750 pakolaista lisää ja joka vuosi asiaa käsitellään uudelleen eli tänä vuonna pakolaisia voi tulla vielä enemmän.

Haluatteko te että lapsenne joutuu elämään pakolaisten "vallan" alla, kun he "miehittävät" kaupunkien keskustat ja luulevat hallitsevansa sitä?
Tämä ei ole sitä kiihottamista kansanryhmää vastaan, vaan karu totuus siitä mitä se on esimerkiksi turussa tai oulussa!

Lait ovat myös pakolaisten puolella.
Jos uusnatsi/skini joutuu pakolaisen hyökkäyksen kohteeksi se onnistutaan kääntämään oikeudessa AINA skinheadin syyksi. Vaikka lääkärintodistukset ja todistelu ovat pakolaista vastaan! MIKSI?

Joten tehdään tälle asialle jotain ja vaaditaan yhdessä eduskunnalta rajojen sulkemista ja sitä, että hoidetaan jo täällä olevien pakolaisten ja alkuperäisten Suomen kansalaisten asiat kuntoon, aloittaen jälkimmäisestä.