Uusiutuvia energiamuotoja suomeen

Tarvitsemme saastuttavien energia muotojen rinnalle suomeen uusiutuvien energioiden vaihtoehtoja. Aurinkoenergia laitos tai lisää tuulivoimaa. Esimerkiksi Vantaan Energia käyttää suurimman osan energian katteestaan saastuttavilla tavoilla ja meidän on saatava uusi hallituksemme todellisiin toimiin tämän asian suhteen. Näin vain ei voi vaan jatkua. Ongelma toki ei ole vain meillä Suomessa vaikka olemmekin suhtkoht pieni maa, mutta jokainen pieni edistys on aina vain parempaan suuntaan. Ihmiset tuskin suostuvat luopumaan sähkölaitteistaan joten johonkin parempaan muotoon meidän on saatava energiantarve jotta hiilidioksidi päästöt saadaan pienenemään. Autojen käytöstä poisto olisi toinen, mutta se on mahdotonta laillisesti, mutta ihmiset on saatava hieman ajattelemaan ettei tämä saastuttaminen auta. Tuskin kukaan haluaa että Suomessa ei ole kohta enää talvea ja osa kansalaisista joutuu kärsimään tulvista tai kuivuudesta. Pitää löytää kultainen keskitie ja se on taistella ilmaston muutosta vastaan.

Kiitos ajastanne ja toivottavasti saamme asiaa eteenpäin joukkokanteellamme adressin yhteydessä ja päämiehemme miettimään.

Tämä adressi on todellinen ja on oikeasti lähdössä eteenpäin kunhan vain saamme tarpeeksi nimiä. Joten älkää miettikö vaan jaksakaa uskoa ja auttakaa hyvän asian puolesta.