Vaadimme median ja päättäjien huomiota FSM act:ille

Yhdysvaltain senaatti hyväksyi Food Safety Modernization Actin (S.510) 30. marraskuuta. Tällä hetkellä laki aloite odottaa presidentti Barack Obaman allekirjoitusta.

Lakiteksti kokonaisuudessaan. Tuo olisi tarkoitus kahlata läpi ja poimia sieltä ne olennaisimmat kohdat.

http://www.opencongress.org/bill/111-s510/text    (Sivulla tällä hetkellä 13% vastaajista kannattaa aloitetta)

Kyseistä aloitetta on kutsuttu kaikkien aikojen vaarallisimmaksi lakialoitteeksi Yhdysvaltojen historiassa. Tästäkään huolimatta Suomen valtavirtamedia ei ole asiasta mitään maininnut. Voisiko syynä olla se että Suomeenkin ollaan vaivihkaa ajamassa samankaltaisia lakeja? Me haluamme ottaa asiasta selvää ja tuoda tämän järkyttävän lain olemassa olon kaikkien kansalaisten tietoisuuteen. Vaadimme, että asiasta käydään avointa keskustelua valtavirtamediassa sekä vaadimme kuulla päättäjiemme lausunnot ja mielipiteet asian tiimoilta

Lakiehdotus ei millään tavalla palvele ihmisten etuja päinvastoin. Isot yritykset kuten Monsanto tulisivat käärimään suuria voittoja niiden saadessa eräänlaisen monopoli aseman siemenkaupassa ja myymälllä GMO kasviksiaan kun suuri osa pienistä tuottajista ajautuisi konkurssiin. Jos tämä laki tulee voimaan koko maailmassa on tuloksena paljon ruumiita ravinnepuutoksien ja nälän vuoksi. Immuniteettitason laskiessa erilaiset kulkutaudit saisivat niskalenkin monesta ihmisolennosta. Perimmiltään tässä on kyse depopulaatiosta.

pari blogausta liittyen aiheeseen:

Mitä laki siis pitääkään sisällään? Ainakin seuraavia asioita.

(käännetty tästä artikkelista http://preventdisease.com/news/10/120110_US_passes_s510.shtml)

-  Poistaa oikeuden puhdistaa, varastoida ja näin omistaa siemeniä Yhdysvalloissa laittaen siemenet täysin Monsanton ja muiden multikansallisten yhtiöiden käsiin näin uhaten Yhdysvaltojen turvaa.

-  Antaa hallitukselle oikeuden pakollistaa antibioottien ja hormoonien syöttämisen karjalle, teurastamo jätteen, torjunta-aineiden ja GMO:n käytön.

- Lopettaa Yhdysvaltojen hallinto oikeuden sen ruoka varastoista vaatien alistumista WTO:lle(World Trade Organization) näin uhaten kansallista turvaa.

- Voimauttaa Codex Alimentariuksen USA:ssa, joka on globaali ruuan kontrollointi system. CA antaa oikeuden YK:lle, WHO:lle, YK:n ruoka ja maanviljelys organisaatiolle (FAO) ja WTO:lle ottaa haltuunsa kaiken ruuan maapallolla ja poistaa saatavilta luonnonmukaiset lisäravinteet kuten vitamiinit.

- Käyttää ruoka rikoksia ponnahduslautana poliisivaltiomaiselle vallan ja voimankäytölle. Se poistaa perustavanlaatuisia perustuslaillisia suojia kaikilta kansalaisilta maassa, tehden heistä alttiita korporaatio tuomioistuimelle jossa on rajaton valta ja rangaistukset ilman lainopillista katsantoa. Se on loppu "lain hallinnolle" Yhdysvalloissa.

Aloite S.510 olennaisesti vahvistaa kaikkia tahoja jotka ovat johtaneet kaiken ruuan tuotannon siirtymistä muutamille valtaville yrityksille samalla tehden paljon hallaa pienille tuottajille, jotka antavat kuluttajille vaihtoehdon ostaa tuoretta ja terveellistä lähiruokaa.

Kanadan päättäjät hyväksyivät samankaltaisen lakipaketin 14. joulukuuta.

Ennen pitkää, ellei tälle laiteta stoppia sama ilmiö leviää myös EU:hun. Sitä on suunniteltu jo ties kuinka pitkään. Nyt on aika toimia ei silloin kun paskat on jo housussa.