Vain kiintiöpakolaisia Suomeen! Apua tarvitseville!

Ainoastaan aidot ja oikeat kiintiöpakolaiset eikä ketään muita! Heitä olisin valmis auttamaan paljonkin. Ei ”partavauvoja”     eikä ryhmäraiskaajia   vaan hädässä olevia sotaa paenneita LAPSIPERHEITÄ.

Lapsista kasvuttamme maamme kulttuuria arvostavia ihmisiä. Painopiste ja työllistyvä vaikutus siirtyköön turvamiehiltä ja poliiseilta kouluihin ja päiväkoteihin!

Ei typerää vanhentuneen lainsäädännön noudattamista vaan aktiivista maahanmuuttopolitiikkaa!

Jokaisen valtion velvollisuus on suojella omia kansalaisia. En halua enää pelätä omien tyttöjen takia, kun koulumatkalla joutuu kohtamaan ”pohjoisafrikkalaisia” mieslaumoja. Poliitikot herätkööt! Jokainen onnistunut onnenonkija tuo 10 lisää tänne! Muuttovirtaa on taas kasvussa, Venäjältä tulee kohta koko Keski-Aasiakin.

Valtaosa suomalaisista on valmis auttamaan hätää kärsiviä. Otetaan reilusti enemmän niitä, jotka ovat suojelun tarpeessa / pakolaisleireissä useita vuosia, eikä niitä, joiden kaverit Facebookissa mainostavat suomailaista kansalaispalkkaa!

Voi allekirjoittaa ilman oman nimen julkistamista. Näytetään, että meitä on paljon!

Allekirjoita myös vastaavia kansalaisaloitteita eduskuntaan. On aika tehdä asialle jotakin!

Pakolaisten vastaanotto AINOASTAAN kiintiöiden kautta

VAATIMUS RAJAVARTIOLAIN MUUTTAMISEKSI SEKÄ SUOMEN RAJOJEN SULKEMISESTA YLIVOIMAISEN SIIRTOLAISKRIISIN JOHDOSTA