Vastustamme Uuden Metrolinjan Yleiskaavan Muutosta Länsisalmessa

Uusi Kaavoitus Uudesta Metrolinjasta ei ole vielä julki, mutta se jo näytettiin Länsisalmen asukkaille asukaskokouksessa noin kuukausi sitten (eli Lokakuu 2017) ja shokki oli siinä!!!!!!!!!

Ennen, tämä suuniteltu Metrolinja oli kulkenut ihan toisesta kohtaa, eli peltojen ja metsien läpi missä ei ole ollut asukkaita ollenkaan.

Yhtäkkiä nyt kuitenkin Helsingin ja Vantaan Rakennusvirastot ovat päättäneet vetää tämän uuden Metrolinjan juuri siitä kohtaa, missä on omakotitaloja! Tämä tarkoittaa sitä, että monet talot tuhotaan ja karkotetaan perheet pois!

Tämä kaava on julki vasta vuonna 2017, mutta odotan teidän tukea tässä asiassa todella paljon jo nyt!

Ei ole reilua, että vaikka on niin paljon tilaa, Metro kuitenkin päätettiin vetää juuri siitä kohtaa missä asuu onnellisia perheitä ja vanhuksia!

Se on totta, että Länsisalmessa ei ole paljon asukkaita, mutta se ei tarkoita sitä, että näitä ihmisiä voi syrjiä ja kohdella erilailla!

Jokaisella ihmisellä on oikeus asua omassa kodissaan, etenkin kun tämä ei oe mikään hätätapaus! Ei ole sotaa, eikä mitään muutakaan pahaa, eli miksi vetää Metro juuri siitä kohtaa missä asuu ihmisiä? Vaikka ympärillä kuin paljon peltoja ja metsiä, eli mahdollisuuksia on paljon minne se Metrolinja voitaisiin laittaa!

Tämä ei ole yhtään ymmärrettävää!

Pyydän teiltä apua tässä asiassa! Tämä alue on meidän koti ja me emme halua toista kotia missään muualla, täällä ovat kaikki lapsuuden muistot ja upeat hetket menneisyydestä.

Kiitos teille tuesta!