Voodoo nuket pois myynnistä S-Market osuuskaupoista.

Kävin eilen 20.2.2013  S-Market Valtti elintarvikekaupassa Kauhajoella. Siellä oli myynnissä tällaisia pieniä VOODOO nukkeja. Jokaisella nukella oli oma nimi ja voima kyky.

Esim: nukke nimeltään ( KESKITTYMINEN ) sen kun omistaa niin siinä teksti lupasi seuraavaa. Keskittää ja parantaa kykyä nähdä ja kuulla kaiken. Sitte oli sellainen kuin ( HIRTETTY MIES ) tämä puolestaan tuhosi huonon onnen ihmisen elämästä ja lupasi että kaiken voi aloittaa uudestaa, ( PIRU ) Katsoo puoleesi pitää sinut tähtenä voodoo maailman, ( PIMEYDEN RUHTINAS ) Hän varjelee sinua, heikentää vihollisia ja tuo sinulle mainetta, onnea ja voimaa! ( PIKKU NOITA ) Hän auttaa sinua suunnittelemaan tulevaisuutta ja parantaa luottamusta, ( ULTIMATE DEVIL ) Hän auttaa sinua kostaa niille, jotka ovat epäkohteliaita sinulle, jne. Yhteensä näitä nukkeja on 72kpl.

Hieman taustatietoa voodoosta:

Voodoo vodun; "pyhä esine" t. "yliluonnollinen olento") on samanismin piirteitä sisältävä afrikkalais-karibialainen uskonto

Erityisesti Haiti on tunnettu voodoostaan. Yli 90 % haitilaisista on afrikkalaista sukujuurta, ja haitilaisista huomattava osa harjoittaa voodoota. Voodoossa uskotaan loa-henkien hallitsevan maailman tapahtumia. Voodoon päähenki on Samedi ("Lauantai") , joka hallitsee kuoleman valtakuntaa.

Voodoo-nuket:

Joskus ihmistä muistuttavia figuureja, jollaisten avulla pyritään vaikuttamaan nuken esikuvana olleeseen henkilöön, nimitetään voodoo-nukeiksi. Nukkeja käytetään pikemminkin kansanuskossa ja noituudessa. Voodoo nukke leikeissä lausutaan mustan magian loitsuja.

Eli toisin sanoen tämä VOODOON harjoittaminen on 100% pahan palvontaa, noituutta ja okkultismia. Kyllä tämä asia pitäisi jotenkin nyt yhdessä pysäyttää rakkaat Suomalaiset ja Kauhajokilaiset. Mieti jospa tästä tulee uusi brändi ilmiö kuten HELLO KITTY, ANGRY BIRDS, tai vaikkapa BARBIE. Ajatteleppa lapsesi leikkivän muitten lasten kanssa VOODOO nukeilla eikä enään BARBIE nukeilla.

Voit ajatella että "nämä on vain harmittomia pikku nukkeja, mutta näitten harmittomien pikku nukkejen taakse kätkeytyy todellinen voima. Lupaahan valmistajakin teksteissä sen. Lopussa videoita VOODOON voimasta.

Haluan adressillani tuoda esiin sen, että ihan kaikkea ei voi hyväksyä!

Pysyköön VOODOOT poissa meidän lastemme elämästä!

YouTube linkki videoita vakuuttamaan sinua VOODOON todellisuudesta K18.

http://www.youtube.com/watch?v=iVX2tpc5YRc   <--- Useita ihmisiä pahojenhenkien valtaamia, Syy tähän on VOODOO.

Valokuva nukeista S-Market Valtti Kauhajoki: