Wikileaks tuhottava välittömästi!

Viime aikoina ovat koko maailman huolestuneet kansalaiset saaneet järkyttyneinä lukea uutisista, kuinka Wikileaks-niminen terroristiryhmä on varastanut miljoonittain salaisia asiakirjoja eri maiden hallituksilta ja julkaissut ne Internetissä! Tämä on aiheuttanut huomattavia vaikeuksia ja lisätyötä maailman hallituksille ja siten myös lisäkustannuksia meille tavallisille veronmaksajille!

Maailman päättäjät ovat yrittäneet tehdä kaikkensa, jotta ns. Uusi Maailmanjärjestys saataisiin toteutettua aikataulun mukaisesti vuoteen 2013 mennessä. Tämä hanke on jatkunut jo useiden kymmenten vuosien ajan, ja hallitukset ovat tehneet yhteistyötä mm. kansainvälisen Illuminati-järjestön ja siihen kuuluvan reptiliaalivaltuuskunnan kanssa. Kaikki hankkeessa mukana  olevat, mm. oma valtionvarainministerimme Jyrki Katainen, tarvitsevat hankkeen onnistumiseksi ehdottoman työrauhan. Nyt Wikileaks-terroristit ovat kuitenkin tuhonneet tämän työrauhan pahimman kerran paljastamalla siitä tietoja ennenaikaisesti!

Wikileaks-skandaalista johtuen Uuden Maailmanjärjestyksen toteutuminen lykkääntyy nyt useilla vuosilla ellei jopa vuosikymmenillä, ja hanketta varten huolellisesti rakennetut valvonta- ja mielenhallintajärjestelmät on rakennettava suureksi osaksi uudelleen. Suomalaiset Tieto- ja Nokia-konsernit joutuvat aloittamaan tähän järjestelmään liittyvän mikrosiruprojektinsa alusta alkaen uudelleen. On täysin ennenkuulumatonta, että me kunnialliset veronmaksajat joudumme tämän kaiken maksumiehiksi!

Me allekirjoittaneet vaadimme täten, että varastetut asiakirjat palautetaan alkuperäisille omistajilleen, ja että kaikki, mikä Wikileaksista on jäljellä, TUHOTAAN VÄLITTÖMÄSTI! Kaikki kopiot salaisista asiakirjoista on TUHOTTAVA! Myös kaikki skandaalilehdet ja muut tiedotusvälineet, jotka ovat julkaisseet näitä asiakirjoja, on TUHOTTAVA! Kuten myös näiden henkilökunnat aina siivoojia ja talonmiehiä myöten! Reptiliaanit eivät todellakaan katso tämmöistä huseeraamista mitenkään hyvällä, joten kaikkien Maa-planeetan asukkaiden olisi nyt hyvä pyytää heiltä anteeksi tätä valitettavaa tapahtumaa.

Sakarias Lehtomäki    Ota yhteyttä adressin tekijään