Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Eläkeensaajan toiminnanjohtajan Timo Kokon vastaus sekä video tänään aiheesta Studio55 ohjelmassa,Katsokaa

2015-06-10 09:24:30

Hei,

Kiitän viestistäsi!

Työni on nyt totaalisen ruuhkautunut liiton hallitusohjelmakannanottojen (http://www.elakkeensaajat.fi/edunvalvonta/tiedotteet-kannanotot/) ja 9.6.2015 MTV 3:n Studio 55 haastattelun (http://www.studio55.fi/tastapuhutaan/article/ekl-n-kokko-ryopyttaa-hallitusohjelmaa-osa-elakelaisista-tukehtuu-sulfaan/5174050johdosta. Maamme eläkkeensaajien huoli hallitusohjelman ja heitä koskevien kirjausten osalta on nyt erittäin suuri!

Olen saanut useita satoja sähköpostiviestejä sekä puhelinsoittoja edellä mainittujen asioiden tiimoilta.

Valitettavasti en ehdi nyt vastaamaan minulle jätettyihin soittopyyntöihin ja kysymyksiin, mutta kuuntelen jokaisen puhepostiini jätetyn viestin ja luen kaikki minulle lähetetyt sähköpostiviestit. Sähköpostiviestit otan talteen.

Taistelu maamme eläkkeensaajia koskevien epäkohtien korjaamiseksi jatkuu!

Hyvää kesää sinulle toivotellen

Timo Kokko

Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry

Täyttä elämää hyvässä seurassa – EKL

www.elakkeensaajat.fi

tänään sain Paavo Arhinmäeltä viestin

2015-06-09 09:40:49
Hei Leena,

Kiitos tärkeästä ja koskettavasta viestistäsi. Olemme nostaneet näitä samoja asioita esille eduskuntakeskusteluissa ja julkisuudessa. Olemme pyrkineet luomaan painetta hallitukselle, että hallitusohjelmaan kirjattuja törkeitä leikkauksia ei viedä läpi. Jotta tässä onnistumme, tarvitsemme Teidän tavallisten ihmisten tukea. Laittakaa viestiä myös hallituspuolueiden kansanedustajille. Vaikka Timo Soini lähinnä naureskelee ihmisten hädälle, uskon rivikansanedustajilta löytyvän vielä omaatuntoa. Me oppositiosta luomme oman paineen ja sen rinnalla tuoksi tarvitaan Teidän paine.

Kaikesta huolimatta hyvää kesää,

Paavo Arhinmäki

Leena

Lehtiin laittanut kirjoituksia ja kansanedustajille postia

2015-06-05 04:52:29

Hei kaikille, olen nyt laittanut juttuvinkkiä lehtiin ja mielepidekirjoituksia useampaan lehteen esim. aamuposti ,hämeensanomat, Helsingin sanomat, pohjalaanen,Karjalainen jne ...myös kansanedustajille lähtee tämä kirjoitus mikä täällä on viikonlopun aikana. Laitan myös moneen lehteen kirjoituksen. On myös suunnitteilla, että laitan niille jotka haluaa nimiä kerätä niin adressipohja jonne voi kerätä niiden eläkeläisten nimiä joilla ei ole nettiä. koitan tehdä tän viikonlopun aikana nämä asiat. T: Leena P

Leena

tässä eläkejärjestön kirjoitus tämän päivän iltalehdessä, ottivat minuun yhteyttä ja käskivät jakaa

2015-06-02 07:09:49

Kansalaisaloite

2015-06-01 08:30:40

olen ollut eläkkeensaajien keskusliittoon yhteydessä ja pyytänyt sieltä, että tekevät asiasta Kansalaisaloitteen, jonne luovutan tästä kaikki allekirjoittaneet ja kommentit. kerätään nyt lisää nimiä tänne ,joten allekirjoituksia tarvitaan!!!

Leena Perttu