Kuvataiteelle nimikkopäivä ja liputuspäivä 10.7./En märkesdag och flaggdag för bildkonsten 10.7

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kuvataiteen päivä 10.7 hyväksyttiin vuonna 2017 suositelluksi liputuspäiväksi kahdeksi vuodeksi.

2018-06-28 10:23:58

Sisäministeriön päätöksen mukaisesti suositus on voimassa vielä vuonna 2018. Jatkamme ponnisteluja, että saisimme päivän vakiintuneiden liputuspäivien joukkoon ja kalenteriin. Tämän vuoksi adressi on yhä ajankohtainen! Allekirjoita adressi ja liputa kuvataiteelle ja Helene Schjerfbeckille.

Marjatta Kantola, Suomen akvarellitaiteen yhdistys

Aloite esitellään ministeriössä 12.12.2016

2016-11-15 14:33:30

Kuvataiteen nimikkopäivä- ja liputuspäiväaloite esitellään 18.1 ( päivämäärä muuttunut) kansliapäällikkö Päivi Nergille. Toivomme mahdollisimman paljon allekirjoituksia siihen mennessä.  Allekirjoita ja kerro asia myös ystävillesi ja kolleegoillesi. Kuvataiteenpäivänä 10.7. 2017 järjestetään Suuri maalaustapahtuma ympäri Suomea. Tapahtuma on hyväksytty Suomi 100  - tapahtumaksi. Seuraa tapahtumaa netissä.

Marjatta Kantola, Suomen akvarellitaiteen yhdistys