Kesko: Säästäkää Nenäinniemen kauppa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi luovutetaan Keskon aluejohtolle perjantaina 3.2.

2017-02-02 09:16:59

Nenäinniemen ja Pupuhdan asukkaat ja aktiivit ovat tehneet yhteistyötä ja kummankin asuinalueiden kauppojen säilyttämistä koskevat adressit luovutetaan yhteisesti Keskon aluejohdolle perjantaina 3.2..

Adressit luovuttaa Keskon kauppapaikkajohtaja, Martti Nenoselle, Pupuhuhdan asukasaktiivi, Riku Hytti. Keskolta pyydetään vastausta adresseihin.

Tähän hetkeen mennessä Nenäinniemen kauppaa koskevan web-adressin allekirjoittajia on yhteensä 428 kpl. Allekirjoittaneiden ruokakuntien henkilömäärä yhteensä vähintään 1095 kpl. Lisäksi kaupalla olevaan paperiseen adressiin allekirjoituksensa on kirjoittanut vajaat 300 henkilöä. Allekirjoituksia Nenäinniemen kaupan puolesta on siis kerätty yhteensä yli 700 kpl.

Jos ajatellaan, että paperiversion allekirjoittaneilla ruokakunnan koko on samassa suhteessa web-adressiin nähden, on Nenäinniemen adressien allekirjoittaneiden ruokakuntien henkilömäärä yhteensä lähemmäs 1900 henkilöä. Se on aika paljon.

Pupuhuhdan kauppaa koskevan adressin on kaupassa ja webissä allekirjoittanut yli 630 henkilöä.

Lehdistö seuraa myös mielenkiinnolla asioiden etenemistä ja mediaan on tulossa juttuja tämän tiimoilta. Tiedotamme lisää, kun julkaistuja juttuja tulee ulos.

Teemu Tiainen