Töihin on päästävä!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi sulkeutuu

2017-08-14 07:13:17

Adressin täyttyminen sen luovutuksen jälkeen on ollut hidasta, mikä on hyvin ymmärrettävää. Näin ollen nimien keruuta ei kannata jatkaa - muut vaikutuskeinot tuottanevat jatkossa enemmän tulosta. Toimitan vielä lopullisenkin adressin pysäköintiasioista vastaavalle työryhmälle muistutukseksi ja motivaatioksi - parannettavaa jää vielä paljon!

Laura Kotaniemi-Talonen

Adressi luovutettu eteenpäin!

2017-04-26 09:03:58

Nimien kertymisen hidastuttua olen tänä aamuna vienyt henkilökohtaisesti adressin pääluottamusmies Matti Anttoselle, joka ystävällisesti lupasi pyrkiä edistämään yhteistä asiaamme. Kun adressin allekirjoitusten määrän perusteella noin joka 12. TAYSin työntekijä kokee pysäköintiasian ongelmallisena, ehdotan seuraavaksi koko TAYSin henkilökunnalla suunnattua kartoittavaa kyselyä ongelman todellisesta laajuudesta. Jos tämä toteutuu, käyttäkää jälleen ääntänne ja kannustakaa työyhteisössänne muitakin vastaamaan kyselyyn. Adressin jätän vielä toistaiseksi auki.

Kiitokset teille kaikille tukenne jo osoittaneille!

Laura Kotaniemi-Talonen