KPAMK:n Ylivieskan yksikköä EI SAA lopettaa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Hyvät ystävät!

2011-10-26 07:08:43

Kiitos, että allekirjoitit adressin KPAMK:n Ylivieskan yksikön toiminnan jatkumisen puolesta. Huoli yksikön kohtalosta on todellakin yhteinen ja se näkyy jo lähes 2500 adressin allekirjoittajan joukkona. Perustaessani nettiadressia Ylivieskan yksikön puolesta, halusin ensisijaisesti herättää keskustelua. Tavoitteeni oli myös koota ihmiset suurella joukolla kuuluttamaan Ylivieskan ammattikorkeakoulun jatkumisen välttämättömyys alueemme tulevaisuudelle.

Asettamaani 10 000 allekirjoittajan tavoitteeseen on vielä matkaa ja pyydän teidän kaikkien apua tavoitteen saavuttamiseksi. Keskustelkaa asiasta läheistenne, ystävienne, naapurienne ja tuttujenne kanssa. Kertokaa heille mahdollisuudesta osoittaa tukensa ammattikorkeakoulun jatkumiselle Ylivieskassa. Luovutan adressin opetusministeri Jukka Gustafssonille helmikuun alkupuolella.

Samuli Kärkinen