Muotialassa säilytettävä esi- ja alkuopetus

Ota yhteyttä adressin tekijään

Sivistys- ja kulttuurilautakunnan 21.11.2019 kokouksen pöytäkirja

2019-11-28 20:22:51

Hei kaikki,

Kuten varmaan jo tiedätkin, niin suureksi pettymykseksemme sivistys- ja kulttuurilautakunta päätti 21.11.2019 kokouksessaan siirtää Muotialan esiopetuksen Mustametsään ensi syksystä alkaen. Sain alla olevan viestin kaupungin konsernihallinnosta, joten heidän pyynnöstään ilmoitan kaikkien adressin allekirjoittaneiden tiedoksi päätöksen ja pöytäkirjanotteen:

Sivistys- ja kulttuurilautakunta merkitsi tiedoksi Muotialan päiväkodin vanhempainyhdistys ry:n kannanoton ja keräämän adressin kokouksessaan 21.11.2019. Liitteenä pöytäkirjanote kyseisestä pykälästä. Huomaattehan hallintolain mukaisen velvoitteen ilmoittaa asiasta myös muille allekirjoittaneille. Hyvä tapa on esimerkiksi jakaa oheinen linkki Tampereen kaupungin päätöshausta:

Kristiina Järvinen

Adressi Muotialan esiopetuksen puolesta

2019-11-14 12:17:16

Suuret kiitokset että allekirjoitit adressin Muotialan esiopetuksen säilymisen puolesta. Saimme kerättyä yhteensä 264 allekirjoitusta tälle adressille. Kiitos että olit yksi heistä!

Tampereen kaupungin kulttuuri- ja sivistyslautakunta päättää ensi vuoden esiopetuksen järjestämispaikoista 21.11.2019 lautakunnan kokouksessa. Luovutamme adressin lautakunnalle ja toivomme että he ottavat tämän adressin huomioon päätöstä tehdessään.

Halutessasi voit vielä kirjoittaa vapaamuotoisen vetoomuksen kulttuuri- ja sivistyslautakunnan jäsenille sekä hyvinvoinnin palvelualueen johtaja Taru Kuosmaselle. Yhteystiedot löydät täältä:

Tehdään kaikkemme vielä että saisimme pitää esiopetuksen Muotialassa!

terveisin Muotialaisten vanhempien puolesta,

Kristiina Järvinen