KANSANEDUSTAJAEHDOKKAIDEN SISÄILMALUPAUS

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kiitokset ja lisätietoja Sisäilmalupaus-kampanjasta

2019-01-14 16:15:54

Kiitos teille kaikille, jotka olette ensimmäisten joukossa tehneet Sisäilmalupauksen! Olette esimerkillänne kannustamassa koko Suomea oikeaa suuntaa kohti, mikä on erityisen tärkeää näin suurten sote- ja sotu-uudistusten ollessa käynnissä. Pidetään yhdessä huolta, ettei jätetä ketään yksin.

Olisi hienoa, jos jokainen teistä voisi oman puolueensa piirissä kutsua ehdokkaita allekirjoittamaan adressi. Tämä onnistuu helposti mm. kampanjan pääsivulta ladattavalla pdf-esitteellä https://sisailmalupaus.wixsite.com/website ja myös tykkäämällä ja seuraamalla face- ja twitter-kanaviamme https://www.facebook.com/sisailmalupaus/ ja https://twitter.com/sisailmalupaus , joihin päivitetään kampanjan kuulumisia ja sisältöä. Pdf-esitettä voi jakaa kenelle tahansa, sillä siinä on myös ohjeistus kansalaisten tukiadressin allekirjoittamista varten. Kampanjan myötä saamme toivottavasti kattavan käsityksen mm. siitä, kuinka hyvin ehdokkaiden ja kansalaisten sisäilmamielipiteet vaalipiireittäin jakautuvat ja millaisia kansanedustajia kansalaiset kannattavat. Kansalaisten tukiadressissa on tällä hetkellä 232 allekirjoitusta yli 70 kunnasta ympäri Suomen.

Tänä aamuna Ehdokkaat_14.1_._.JPGSisäilmalupauksen allekirjoittaneiden ehdokkaiden edustama puoluejakauma oli tämän näköinen:

Erityisesti mikäli itse ette ole saaneet puolueenne virallisia tiedotuskanavia pitkin tietoa Sisäilmalupauksesta, pyydän teitä viemään viestin eteenpäin puolueessanne. Kaikille se on pyritty lähettämään, mutta kaikkien puolueiden tiedotus ei toistaiseksi ole saanut tietoa, kuten tästä kaaviostakin voi aavistaa. Virallinen tiedotus saattaa myös mennä ohi silmien, kun taas tutun kampanjablogista tai twiittauksesta asia voikin olla helpompi havaita ja kokea omakohtaiseksi. Olisi siis hienoa jos voisitte auttaa osaltanne levittämään sanaa kaikille puolueenne ehdokkaille.

Kiitos, että olette mukana tekemässä Suomesta sisäilmaoikeudenmukaista maata!

Ystävällisin terveisin,

Sisäilmalupaus-tiimi