Vetoomus Lieksan kyläkoulujen säilyttämisen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nimien keräys on päättynyt

2019-06-21 04:54:13

Lämmin kiitos kaikille allekirjoittaneille, valtuusto saa listan allekirjoituksista maanantain kokoukseen.

Jamalin koulun vanhempainyhdistys ry, Sari Oinonen, puheenjohtaja

Molemmilla kouluilla lauantaina 15.6.2019 avoimet ovet.

2019-06-10 14:15:19

Avoimet ovet kouluilla lauantaina, vuonisjärven koululla aamupäivällä ja Jamalissa iltapäivällä klo 13 alkaen. Jamalissa järjestetään lapsille ohjattua leikkiä ja toimintaa perinteisin tyylein ja ohjaamassa yhteisleikkiä mm. Varhaiskasvatuksen ammattilainen. Jamalin koulun vanhempainyhdistys myy paikalla kahvia, pillimehua ja lettuja ja tuotto käytetään koulun lasten ja koulun hyväksi. Säävarauksena koulun sisätilat ovat avoinna ja lapset voivat sateen yllättäessä jatkaa leikkiä koulun liikunta salissa.

Asiasta luettavana tiedotteet vanhempainyhdistysten sivuilla lähiaikana.

Paikalle toivomme saavamme myös lakkautus päätökseen osallistuvia valtuutettuja katsomaan millaisen yhteisön ja yhteisöjen toimitilojen loppua ollaan äänestämässä nurin.

Jamalin koulun vanhempainyhdistys ry, Sari Oinonen, puheenjohtaja