Riittävät opetustilat turvattava Helsingin Pakilan koululaisille

Kiitos tuestasi!

2020-01-13 18:54:51

Hei!

Allekirjoittamasi adressi Pakilan ala-asteen koulutilojen uusimiseen liittyen on nyt suljettu. Yli 1200 henkilöä allekirjoitti adressin - suuret kiitokset tuestasi! Jokainen allekirjoitus on tärkeä tuenosoitus tälle tärkeälle asialle.

Adressi on jo esitelty Helsingin kaupunginhallitukselle joulukuussa ja se on toimitettu myös Helsingin kaupunginvaltuuston puolueiden käsiteltäväksi. Lopullinen adressin luovutus tehdään kaupunginvaltuuston kokouksessa tällä viikolla. Adressilla on jo ennen valtuuston kokoustakin ollut positiivista vaikutusta hankkeen valmisteluun, mutta toivomme sen vielä vaikuttavan valtuuston lopulliseen päätöksentekoon.

Pakilan ala-asteen vanhempainyhdistyksen hallituksen sekä koulun johtokunta jatkavat asiaan vaikuttamista.

Ystävällisin terveisin,

Pakilan ala-asteen vanhempainyhdistyksen hallitus

Pakilan ala-asteen vanhempainyhdistys (yhteyshenkilöt: Nea Wahlroos ja Vesa Manninen)