Vastustamme Hämeen rykmentin lakkauttamista

Ota yhteyttä adressin tekijään

TIEDOTE: Wow! Mahtavaa, että meitä on jo näin paljon!

2012-02-10 23:51:53

Kiitos paljon teille kaikille allekirjottaneille! Vielä tarvitsemme paljon paljon lisää ihmisiä kannattamaan yhteistä vetoomusta.

Olemme vuorokaudessa ensin päätyneet paikalliseen mediaan, kuten Etelä-Suomen Sanomiin, Radio Voimaan jne..

Linkki Etelä-Suomen Sanomien uutiseen

Nyt olemme jo ylittäneet valtakunnallisen uutiskynnyksen ja juttu on päätynyt myös Iltasanomien etusivulle

Olin tyytyväinen, kun keskiviikkoiltana täällä oli noin 100 allekirjoitusta. En odottanut, että olisin saanut enempää. Nyt allekirjottaneiden määrä on kasvanut tuhansiin, hienoa!

Sosiaalisessa mediassa esimerkiksi Facebookissa, Google+:ssa ja Twitterissa sanaa saa jakaa, se olisi jopa suotavaa. Myös tutuille ihmisille, yhteistyökumppaneille jne. voi massasähköpostilla laittaa tietoa eteenpäin. Yhdessä olemme entistä vahvempia.

Ison kiitoksen haluan antaa ensinnäkin äidilleni, joka on ollut oppiäitinäni politiikassa, päätöksenteossa ja yhteiskunnallisissa asioissa omalla esimerkillään. En olisi tässä ja nyt tekemässä yhteiskunnallista vaikuttamista ilman Lahden Yhteiskoulun ylä-asteen historian ja yhteiskuntaopin ex-opettajaani Tuomo Paavolaa sekä mahtavaa luokkaamme, joka keskusteli paljon politiikasta. Myös Heinolan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Hannele Rämö ja Nastolan kunnanvaltuuston Eila Lampio ovat auttaneet minua paljon tämän vetoomuksen kanssa, joten heillekkin kuuluu todella suuri kiitos vaivannäöstä.

Vetoomus on jo huomioitu ministerien sekä kansanedustajien keskuudessa. Olen saanut vain positiivista palautetta heiltä. Yritänkin sopia nyt tapaamista ja tämän vetoomuksen luovuttamista Pääministerille & Puolustusministerille viikolle 11, 12 tai 13.

Maanpuolustus on itselleni läheinen ja tärkeä asia. Olen vuoden ollut mukana vapaaehtoisessa maanpuolustustoiminnassa, joten tiedän jotakin armeijasta ja maanpuolustuksesta. Voisin itsekin lähteä armeijaan, jos mahdollisuus olisi suorittaa asepalvelus Lahdessa. Haluan tällä vetoomuksella sekä toiminnalla kunnioittaa sotaveteraani ukkini muistoa ja kaikkia niitä nuoria miehiä, jotka rintamalla nuoruutensa vietti sekä erityisesti niitä, jotka siellä kaatuivat Isänmaan puolesta. On tärkeää, että pidämme suomalaisesta identiteetistämme ja sisustamme kiinni. Emme luovuta taistelematta.

Kun keskustelupalstoilla on spekuloitu puoluekantaani niin olen tällä hetkellä sitoutumaton. Kahden eri puolueen nuorisojärjestöön olen kuulunut, mutta nyt en kuulu mihinkään. Lähtisin mielelläni kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi, mutta olen muutamaa kuukautta vaille 18-vuotias. Seuraaviin vaaleihin sitten mukaan! :)

Kiitos kaikille mukana oleville!

Salla Natunen