Säilytetään avoimen varhaiskasvatuksen kerhotoiminta ennallaan! (Oulu)

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kerhotoiminta jatkuu, maksuttomana

2020-11-09 19:32:51

Kuten moni on jo voinut lehdistä lukea, niin näillä näkymin kerhotoiminta jatkuu- maksuttomana. Hieno uutinen ja toivottavasti se ei tuosta enää muutu!

Marika Vierimaa

Adressi on toimitettu 11.8.2020.

2020-08-11 14:58:11

Tervehdys

Kiitos kaikille allekirjoituksista ja hyvistä kommenteista tärkeän asian puolesta. Toivotaan, että niillä on vaikutusta.

Adressi on toimitettu kirjaamoon, josta se toimitetaan edelleen sivistys- ja kulttuurilautakunnalle.

Saamani tiedon mukaan lautakunta jättää oman talousarvioesityksensä kaupunginjohtajalle 18.8.2020 ja siinä vaiheessa on tarkempaa tietoa avoimen varhaiskasvatuksen kerhotoiminnan toteutumisesta vuonna 2021. Lopullisen päätöksen tekee kaupunginvaltuusto talousarviosta päättäessään marras- joulukuussa.

Allekirjoituksia saa siis edelleen tulla, toimitettavaksi myöhemmin myös kaupunginvaltuustolle.

Kiittäen, Marika Vierimaa, adressin laatija

Marika Vierimaa