En äänestä ketään, joka äänestää EU-elpymispaketin puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Muistakaa nämä nimet ja naamat tämänpäiväisissä kunnallisvaaleissa

2021-06-13 04:22:50

Hyvät kansalaiset.

Tänään on kunnallisvaalien virallinen äänestyspäivä. Te, jotka ette ole äänestäneet ennakkoon, käykää äänestämässä tänään.

Tässä elpymispakettiin liittyvässä videossamme käymme läpi kansakuntamme pettäneet kansanedustajat, nimineen ja naamoineen, ettemme vahingossakaan äänestäisi heitä, mikäli he ovat nyt ehdolla kunnissa.

Tästä linkistä voi tarkistaa myös kunkin kansanedustajan äänestyskäyttäytymisen elpymispaketti-asiassa.

Eduskunta hyväksyi EU-elvytyspaketin, 10 kokoomuslaista ja kaksi keskustalaista liittyi vastustajiin – katso miten kansanedustajat äänestivät | Yle Uutiset | yle.fi

Te tiedätte mitä tehdä.

Juho Hirvelä

Elpymispaketti äänestettiin läpi Eduskunnassa

2021-05-23 09:02:48

Terve kaikille adressin allekirjoittaneille!

Kaikkien tietoon on varmasti jo tullut, että Eduskunta äänesti läpi EU-Elpymispaketin äänin 134 - 57. Äänestys meni kohtalaisen tiukaksi, sillä Eduskunnalta vaadittiin 2/3 -osan hyväksyntä elpymispaketille.

Keskustan ja Kokoomuksen riveistä löytyi lopulta yhteensä 12 henkilöä, jotka äänestivät vastoin puolueensa yleistä linjaa, ja äänestivät 'Ei'.

Tälläisiä rohkeita ja selkäsuoraisia edustajia oltaisiin tarvittu n. 10 lisää ja homma olisi ollut siinä.

Meidän toimintaamme äänestystulos ei sinänsä vaikuta, mutta tieto siitä, kuka mitäkin äänesti, on jatkossa tärkeä. Me adressin allekirjoittaneet emme tule enää vastaisuudessa äänestämään niitä poliitikkoja, jotka äänestivät Elpymispaketin puolesta tai tyhjää.

Tässä Ylen artikkeli, jossa aiheesta lisää. Artikkelin lopussa on lista kaikista äänestäneistä ja heidän äänestyskantansa. Tulen vielä erikseen lähettämään selkeät listat kaikista näistä edustajista uutena tiedotteena.

Me työskentelimme loppuun asti tämän adressin ja Suomen kansan tahdon saattamiseksi kansanedustajien tietoisuuteen, ja aiomme työskennellä jatkossakin, jotta saamme meitä edustaviin elimiin vaihdetuksi sellaiset edustajat, jotka ajavat Suomen kansan asiaa. Seuraavaksi näköpiirissä siintää Kunnallisvaalit sekä muutaman vuoden päästä Eduskuntavaalit.

Tämä adressi toimitettiin ennen äänestystä kullekin kansanedustajalle käsin allekirjoitettuna kirjeen muodossa. Tässä video toiminnastamme:

Tulemme julkaisemaan lisää tiedotteita asian tiimoilta ajankohtaisina aikoina.

Ps. Tämä adressi ei ole vanhentunut, vaan sitä voi jakaa edelleen. Lisää allekirjoituksia tarkoittaa lisää äänestäjiä, jotka eivät äänestä vaaleissa poliitikkoja, jotka toimivat Suomen etua vastaan.

Terveisin,

Juho Hirvelä,