Kojonkulmalla tarvitaan asiamiesposti

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi luovutetaan 30.10

2012-10-25 13:48:33

Vielä kerran kaunis Kiitos allekirjoituksestasi!

Olemme menossa luovuttamaan adressia Anna Lehtoselle 30.10.12 klo 10.30. Valtuuskuntaan kuuluu Olavi Ala-Nissilä, Teuvo Suominen, Helinä Sosi ja allekirjoittanut.

Mukaan matkaan voi vielä ilmoittautua... 040-5218487/Kristiina

Adressi siis suljetaan 29.10 eli nyt alkoi loppukiri :)

Polkupyörällä postiin

2012-10-22 21:51:06

Polkupyörämarssi adressin viestiä alleviivaamaan järjestetään 24.10.12. Lähdemme matkaan Kojonkulmalta nykyisen asiamiespostin ja Säterin kaupan pihalta klo 10 ja poljemme Loimaan torille, jonka kulmalta joudumme postimme hakemaan vuodenvaihteen jälkeen, matkaan kuluu arviolta n. tunti, joten huoltojoukot torille varttia vaille 11. Torilla tarjolla kahvit!

Adressi luovutetaan todennäköisesti 30.10... eli vielä on aikaa aktivoida naapureita allekirjoittamaan.

Päätös perusteluineen!

2012-10-13 14:08:31

Postin päätös:

”Kiitämme kiinnostuksesta aloittaa yhteistyö kanssamme 32250 Kojonkulman postipalvelun hoitajana.

Kojonkulman postin vähäisten asiointimäärien vuoksi olemme päättäneet yhdistää alueen postipalvelut ensi vuoden alusta lähtien Loimaan Siwassa palvelevaan postiin 32200 Loimaa. Osoitteessa Kauppalankatu 5-7 palveleva posti on avoinna joka päivä kello 23:een asti. Maanantaista lauantaihin posti aukeaa jo kello 7 ja sunnuntaisin kello 9.

Palvelemme asiakkaitamme täyden palvelun postien lisäksi monin vaihtoehtoisin palveluin. Näitä ovat esimerkiksi pakettien maksuton kotiinkuljetus haja-asutusalueella sekä postin lähettäminen omasta postilaatikosta.

Jos asiointimatka postiin on yli viisi kilometriä, asiakkaalla on mahdollisuus postista noudettavien lähetysten maksuttomaan kotiinkuljetuspalveluun haja-asutusalueilla. Lähetyskohtainen palvelu tilataan Postin asiakaspalvelunumerosta 0200 71000 (pvm/mpm), ma-pe klo 8 - 18. Haja-asutusalueella tavalliset, postimerkillä varustetut kirjeet voi jättää postinjakajalle kuljetettavaksi. Noutomerkkiä käyttämällä postit voi lähettää myös omasta postilaatikosta. Postinjakaja ottaa lähetykset mukaansa silloin, kun asiakkaalle on saapuvaa postia.

Postimerkkejä voi ostaa useilta jälleenmyyjiltä kaupoista ja kioskeista. Myös Postin verkkokaupasta voi tilata postimerkkejä ja kortteja. Lähtevän postin kirjelaatikoihin voi jättää kirjelähetyksiä. Posti palvelee myös netissä www.posti.fi ja puhelimitse.

Postin paketinohjauspalvelun avulla kuluttaja voi ohjata verkkokaupasta ja postimyyntiyrityksestä tilatut paketit itse valitsemaansa Postin palvelupisteeseen. Näitä palvelupisteitä ovat kaikki täyden palvelun postit, yhteistyökumppanien ylläpitämät noutopisteet ja pakettiautomaatit. Palvelu laajenee vaiheittain valtakunnalliseksi ja on saatavilla jo 32-alkuisilla postinumeroalueilla asuville.

Tavoitteenamme on, että Postin monipuolinen palvelupisteverkosto palvelee myös jatkossa mahdollisimman hyvin Kojonkulman asiakkaita.

Anna Lehtonen
verkostojohtaja
Itella Posti Oy

Suuri kiitos!

2012-10-11 22:59:29

Valtavan suuri kiitos allekirjoituksestasi... ja pieni pyyntö:

Jaa linkkiä eteenpäin ahkerasti... pyydä muitakin puolustamaan lähipalveluita, sillä niistähän tässä on kyse!

allekirjoitusaikaa lokakuun loppun saakka

2012-10-10 14:55:40

Adressi on nyt myös Kojonkulmalla Säterin kaupalla allekirjoitettavana lokakuun loppuun saakka kuten tämäkin täällä netissä. Sen jälkeen adressi toimitetaan Eija Kojolle ja Timo Niittymäelle Postiin ja vaaditaan verkostotyöryhmää päättämään asia järkevämmin.

Nimien keruun lomassa kummastelin tänään mm. postimerkkitilauslistaa, josta selkeästi näkyi, että Kojonkulmalla merkkien kulutus ei ole mitenkään häntäpäätä... monessa  (yli 20) pisteessä puhuttiin vaan jopa 1100 merkistä ja Kojonkulmalla 3000...

Luultavasti kaverini on ihan oikeassa todetessaan, että 'Mie luulen, jotta ei olekaan tarkoitus varsinaista postiverkkoa laajentaa, vaan esim. noita halvatun pakettiautomaatteja lisätä ko sieniä sateella, ts. ei tarvita kuin asiakas fyysisessä olomuodossa, ei asiakaspalvelijaa. Taitaa olla pääasiassa sitä nk. kustannustehokkuutta. Sana jota inhoan syämmeni pohjasta!'

No haluatteko asioida automaattien vai ihmisten kanssa? Joka se automaattikin on todennäköisemmin siellä 15 kilometriä kauempana...