Alkuperäisen suomalaisdubin Pieni Merenneito DVDlle

Virheellistä mainontaa!

2013-09-25 19:59:20

Hei kaikki!

Nyt viimeisimpien tietojen mukaan uudessa juhlajulkaisussa valitettavasti ei olekaan oikeaa dubbausta. Tämä on hämmentävää, sillä tänään 25.9.2013 näin televisiomainoksen, jossa Johanna Nurmimaa lauloi Arielin äänellä. Itse en ole tätä uutta juhlajulkaisua ostanut tai tarkistanut, mutta kuulemani mukaan siinä on se vuoden 98-dubbi. Eräs käyttäjä ilmoitti soittaneensa Disneylle, josta hänelle oltiin vastattu, että vanha nauhoitus on kuulemma "huonolaatuinen". Kuulostaa vähän selittelyn maulta, mutta ehdottoman suuri vääryys on käyttää väärää mainontaa.

Laitan tähän suoran siteerauksen käyttäjältä Pettynyt Ariel-fani

"Eli en ole ainoa joka tosiaan oli kuulevinaan blu-ray mainoksissa alkuperäiset äänet. NONIIN!!! Pistin jo menemään jollekin lehdistön edustajalle palautetta disneylle, ja toivon että moni muukin tekee saman. Itse katsoin Disneyn sivuilta (täältä: http://www.disney.fi/lehdisto/) tuon blu-ray/dvd realises, mutta tuo henkilö on äitiyslomalla, sieltä tuli bumerangina takaisin, että pitäs lähettää tälläselle kuin Sakari Rautiainen (sakari.rautiainen@disney.com / +358 9 8562 9510). Mutta en tiedä onko oikea hlö, koska on lehdistön edustaja. Nyt on noustava yhdessä barrikadeille!!"

Kannatan tätä hänen esitystään. Pistäkäähän viestiä jakoon. Meitä kuluttajiahan huijataan tällä tavoin.

PIENI MERENNEITO DVD/BLUE-RAY TRAILERISSA VANHAN SEBASTIANIN ÄÄNI

2013-09-16 18:07:45

Hei kaikki!

Tänään 16.9. näin MTV3-kanavalta TV-mainoksen tulevasta Pienen Merenneidon DVD/Blue-Ray julkaisusta ja siinä mainoksessa Sebastianin ääni oli alkuperäinen Tom Wentzel laulaen Aalloissa siis -kappaletta. En tiedä vielä, tarkoittaako tämä, että tulevassa julkaisussa on alkuperäisdubbi vai ovatko käyttäneet vain muuten vain tässä mainoksessa vuoden 89-versiota. Toivotaan parasta.

Mukavaa syksyä kaikille!

Adressi postitettu!

2013-01-24 16:50:19

ADRESSI ON TÄNÄÄN, 24.1.2013, LÄHETETTY ETEENPÄIN DISNEYLLE TIEDOTETTAVAKSI!