Actie in de Transport Finland

Adressin tarkoituksena on ottaa kantaa kuljetusalalla villinä rehottavaan "hintojen polkemiseen". 2014 kaavailtu kabotaasin vapautuminen olisi viimeinen niitti suomalaiselle kuljetusalalle.Kabotaasivapaus oikeuttaisi muun maan rekisterissä olevien ajoneuvojen hoitaa myös Suomen sisäistä liikennettä.Jo nyt ajoja ajetaan miltei tappiolla,mitä sitten seuraa jos Suomenkin sisäisessä liikenteessä vapautuu markkinat: "Kuka halvimmalla ajaa".

Kabotaasin vapauttaminen vaikuttaa myös muihin kuin vain kuljetusalaan. Seuraavina kärsijöinä ovat automyyjät/maahantuojat, korjaamot, ravintolat/huoltamot ja niiden työntekijät, rahoituslaitokset, kirjanpitäjät/tilitoimistot, mainosala/teippaajat/automaalarit. Niin ja valtio edelleen vähenevine verotuloineen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Kari Keränen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?