Adressi Harjunpään neuvolan lakkauttamista vastaan

Sosiaali- ja terveyspuolen menoissa joudutaan nyt säästämään rankalla kädellä. Kaikki ymmärtävät, että on tehtävä ikäviä päätöksiä. Tavallisena kansalaisena odottaisi kuitenkin, että asioita mietittäisiin järjellä ihan loppuun asti ennen radikaaleja päätöksiä. Mitä järkeä on lopettaa jo yli kymmenen vuotta hyvin toiminut neuvola, jolla on laaja asiakaskunta ja uusia asiakkaita syntyy kokoajan lisää. Monellakaan kotiäidillä tai ikääntyneellä ei ole omaa autoa käytössä, jolla pääsisi Ulvilan keskustaan asti neuvola käynnille. Harvoista linja-auto vuoroistakaan ei apua ole. Hyvät tilat jäisivät tyhjilleen ja lisää työntekijöitä ja asiakkaita ahdettaisiin jo ennestään täyteen terveyskeskukseen. Yksittäisen vuokra menon säästymisellä ei voi mielestäni selittää yhden kylän tärkeimmän palvelun lakkauttamista.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Piia Kuusisto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…