Adressi kahden viikon ehdottoman vierailukiellon kumoamiseksi

Eli nyt hyvät ihmiset, haluamme ottaa kantaa Lohjan asuntolassa hiihtoloman jälkeisenä maanantaina 27.2.2012 alkavaan ehdottomaan vierailukieltoon, mikä sulkee kahden viikon ajaksi asuntolan ulkopuolelle kaikki tutut, perheenjäsenet, kaverit, koirankuljettajansedänkaiman lisäksi kaikki muutkin asuntolan ulkopuoliset jäsenet.

"Asuntolan tiloissa ei seuraavaan kahteen viikkoon saa oleskella asuntolassa asumattomat! Jos kieltoa rikotaan, seuraa varoitus ja sitten erotus."

Mielestäni tämä sääntö on vähintäänkin kohtuuton, sillä jos tämä on Opiskelupalvelupäällikön ja Rehtorin yhteinen päätös, niin haluamme lisäselvityksen tähän päätökseen johtaneista tekijöistä, joista tiedossa on jo asuntolassa ilmennyt ilkivalta.

Kahden viikon vierailukielto ei tule muuttamaan tilannetta missään määrin, joten jos sinä kirjoitat tämän adressin, tulet tätä kautta kuulluksi ja Lohjan asuntolan ohjaajat ymmärtävät viedä asiaa eteenpäin.

Rasmus Väisänen    Ota yhteyttä adressin tekijään