Adressi Petteri Nummelinin (#3) sopimuksen saamiseksi TPS:aan

Tällä adressilla pyritään vetoamaan Turun Palloseuran seurajohtoon ja pelaajakoordinaattori Ari Vuoreen. Vaadimme että TPS jättää kunnollisen tarjouksen Petteri Nummelinista, jotta hän voisi pelata uransa loppuun kasvattajaseuransa TPS:n paidassa. Vetoamme myös kaikkiin TPS:n yhteistyökumppaneihin, että otatte osaa Petterin sopimuksen varmistamiseksi. Vetoamme samalla että "seuraikoni" toisessa sukupolvessa saa haluamansa sopimuksen ja kunnollisen rahallisen korvauksen, jotta hän päättäisi uransa kotiseurassaan. Petteri Nummelin on tärkeä Suomalainen kiekkoleijona ja pelaajana edelleen maailman huippuluokkaa. Nummelin pelaa illasta toiseen noin 30 minuuttia per peli ja hän ei ole sanojensa mukaisesti tulossa jäähdyttelemään Suomeen! On ensiarvoisen tärkeää ettei TPS päästä Nummelinia muuhun Suomalaiseen seuraan.

Tämän adressin ovat allekirjoittaneet kaikki jotka haluavat Petteri Nummelinin takasin pelaamaan uransa loppuun Turkuun, Turun palloseuraan ensi kaudesta alkaen.