Äidinmaidon luovuttaminen mahdolliseksi Lohjan sairaalaan

Allekirjoittamalla adressin tuet lohjalaisten ja lähikunnissa asuvien mahdollisuutta luovuttaa äidinmaitoa suoraan Lohjan sairaalaan.

Tällä hetkellä Lohjan sairaalaan ei ole mahdollisuutta luovuttaa äidinmaitoa. Lohjan sairaalassa jaettu äidinmaito kuljetetaan Helsingistä asti Lohjalle maitoautolla, ja lähikunnissa asuvat äidit joutuvat kuljettamaan luovutusmaidon itse Helsinkiin. Tämä ei ole ekologista, eikä logistisesti järkevää.

Tähän asiaan haluan muutoksen. Niin sanottua "lähiruokaa" on hyvä suosia tässäkin asiassa.

Tavoitteena on, että Lohjan sairaala alkaisi itse vastaanottaa äidinmaitoa tai vähintäänkin mahdollistaa luovuttamisen ja ohjaa maidon eteenpäin maitoautokuljetuksen mukana Helsinkiin.

Lohjan sairaala tekee hyvää työtä imetyksen tukemisessa ja on ansaitusti saanut vauvamyönteisyys-sertifikaatin. Tämä maidonluovutuksen mahdollistaminen olisi upea lisä hyvään kokonaisuuteen.

Leena Outa-Alhonen

Kahden lapsen äiti Lohjalta

Leena Outa-Alhonen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Leena Outa-Alhonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?